VOIPI

لیست وبلاگ

لیست مقالات منتشر شده در سایت

قوانین فوروارد تماس سفارشی با VOIP
1099 بازدید

قوانین فوروارد تماس سفارشی با VOIP

فناوری میزبان VOIP مزایای بسیاری را برای شرکت ها فراهم آورده که از جمله آن ها می توان به کاهش هزینه ماهانه و تهیه یک سیستم تلفن انعطاف پذیر اشاره نمود.

علاوه بر این این سیستم از بسیاری از فواید دیگر نیز برخوردار است که انتظار می رود توسط سازمان ها و كاربران مورد بررسی قرار گیرند.

این فناوری دارای ویژگی های اندکی است که ممکن است برای همه اشکار نباشد اما می توانند تأثیر بزرگی بر روی کسب و کارتان داشته باشد.

مسیریابی تماس پیشرفته

فناوری VOIP به شرکت ها اجازه می دهد تا خدمات مسیریابی یا فوروارد تماس را بر اساس قانون انجام دهند.

بسیاری از این ویژگی ها در باکس های  PBX مبتنی بر PSTN سنتی موجود هستند.

با این حال، آن ها فقط در دسترس سازمان هایی قرار دارند که بتوانند از  نسخه پرمیوم سیستم استفاده کنند.

VOIP این ابزار ها را در اختیار مشاغل کوچک، پیمانکاران، کارآفرینان و حتی افراد معمولی قرار می دهند.

به عنوان مثال

آیا می دانید که می توانید تماس ها را به پیام گیر های صوتی یا شماره تلفن هایی به غیر از آن هایی که در داخل سازمان موجود هستند ارسال کنید؟

نه تنها VOIP می تواند با تلفن های همراه یا دستگاه های خارج از شرکت تماس بگیرد.

بلکه می تواند این کار را بدون اطلاع تماس گیرنده انجام دهید.

خوشبختانه، تنظیم این آیتم ها نیازی به داشتن دانش تخصصی یا فرآیند های وقت گیر ندارد.

در بیشتر موارد، فقط باید برخی تنظیمات را از طریق داشبورد مبتنی بر وب تغییر دهید.

تنظیم مقررات اصلی فوروارد تماس

قبل از ورود به پیکر بندی های پیشرفته ای که VOIP ارائه می دهد، بهتر است برخی از قوانین اساسی پیش فرض را مطالعه نمایید.

یکی از مسائل رایج موجود در هر تجارتی  مشکل تماس های بی پاسخ است.

علاوه بر این ممکن است وقتی در حال صحبت با فردی که تماس گرفته هستید فرد دیگری با شما تماس بگیرد.

همچنین اگر اتصال اینترنت یا شبکه داخلی شما هنگامی که در حال مکالمه هستید ضعیف شود،

چه اتفاقی می افتد؟

کاربران می توانند برای چنین شرایطی قوانین ساده ای را تنظیم کنند.

این قوانین بر اساس نیاز می توانند از کارمندی به کارمند دیگر متفاوت باشند.

درواقع لازم نیست برای همه افراد تیم، دفتر یا یک بخش از قوانین یکسانی استفاده کنند.

هرچند ، مدیران می توانند قوانین مشابهی را برای کل سازمان یا بخش های خاص پیکربندی کنند.

تنظیم قوانین فوروارد سفارشی برای تماس ها

بسته به ویژگی های ارائه شده در یک سیستم خاص، کاربران می توانند خودشان هم قوانینی را برای تماس های دریافتی وضع کنند.

شما می توانید تماس ها را بر اساس موارد زیر طبقه بندی کنید:

  • کسی که تماس می گیرد
  • ساعت ها یا روز های هفته
  • ساعات کاری
  • ساعات خانه

به عنوان مثال، شما ممکن است قوانینی را تنظیم کنید که بر اساس آن مشخص شود که چه زمانی تماس گیرنده باید به صندوق پستیتان هدایت شود.

و یا تماس های همکاران یا تماس های مهم را از سایر تماس ها تفکیک نمایید.

قوانین شما برای فوروارد سفارشی تماس ها می توانند ساده و یا پیچیده باشند.

ممکن است یک کارمند در بخش حسابداری چندان نیازی به قوانین سفارشی نداشته باشد؛

در حالی که یک مدیر فروش ممکن است به انعطاف پذیری بیشتری نیاز داشته باشد؛

لذا لازم باشد که تماس های دریافتی او را دقیقا کنترل کنید.

ممکن است مدیر فروش بخواهد که در ساعات کاری تماس هایش به تیم پشتیبانی متصل شوند.

یا برخی شماره های خاص مستقیماٌ به تلفن همراهش فوروارد گردند.

کاربران در صورت نیاز می توانند این قوانین سفارشی را به حالت اف در آورند.

به این ترتیب، شما زمان و نحوه برقراری تماس ها را کنترل می کنید.

فوروارد همه تماس ها به یک شماره

یکی از گزینه های متداول فوروارد تماس، فوروارد آن ها به چندین دستگاه متصل به یک شماره تلفن است.

فرض کنید یک کارمند دارای تلفن رو میزی، یک دستگاه تلفن همراه هم دارد.

همچنین گاهی اوقات در طول روز در دفتر مشتری کار می کند.

کاربر می تواند قوانینی را تنظیم کند که بر اساس آن ها تماس های دریافتی در ساعات اداری به طور خودکار به دستگاه تلفن همراه او ارسال شوند.

اما مجبور نیستید همین جا متوقف شوید زیرا VOIP به شما این امکان را می دهد که حتی جلوتر هم بروید.

می توانید قوانینی را تنظیم کنید که براساس آن ها تماس های ورودی در صورت عدم پاسخ دادن به تلفن همراه،

به دستگاه تلفن همراه دیگری هدایت شوند و در آخر نیز به پیامگیر صوتی انتقال یابند.

این ویژگی معمولاً به عنوان حلقه متوالی در نظر گرفته می شود.

از طرف دیگر، این قانون می تواند باعث شود که همه دستگاه های تلفن با دریافت یک تماس به یک باره زنگ بخورند که به این حالت حلقه همزمان گفته می شود.

نقص اضطراری و تهیه نسخه پشتیبان

همانطور که می دانید، قوانین فوروارد سفارشی تماس ها برای دریافت تماس های دریافتی بسیاری مفید بوده اند.

علاوه بر این این سیستم مزایای زیادی هم برای کل سازمان دارد.

بخشی از مدیریت حوادث شامل برنامه ریزی برای برقرار ماندن ارتباطات در مواقع اضطراری است.

بنابراین اگر در هنگام طوفان و برف اینترنت قطع شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟
  • VOIP می تواند از تماس های شما نگهداری کند.
  • می توانید در صورت بروز فاجعه، تماس ها را به مکان خاصی هدایت نمایید.
  • همچنین این سیستم به شما این اطمینان را می دهد که می توانید امنیت کارمندان خود را تضمین کنید و کار خود را بدون تأخیر در یک مکان دیگر ادامه دهید.

برخی از سازمان ها ترجیح می دهند کارمندان خود را به دفتر دوم بفرستند.

در حالی که برخی دیگر فقط آن ها را به خانه می فرستند تا در آن جا کار کنند.

در طی این مدت، تماس گیرندگان هرگز نمی دانند که این سیستم آن ها را به یک شماره یا مکان دیگر متصل می کند.

کارمندان شما می توانند به صورت حرفه ای به تماس ها رسیدگی کنند و طبق معمول کار خود را انجام دهند.

از دیگر کاربرد های سیستم مرکز تماس VOIP می توان به مورد زیر اشاره کرد:

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید و راه اندازی سیستم مرکز تماس VOIP، با شماره گیری 02141961 و با گرفتن شماره داخلی 1 با کارشناسان متخصص بخش فروش شرکت ویپی تماس حاصل فرمایید.

از این که ما را تا پایان این مطلب همراهی نمودید از شما کمال تشکر را داریم.

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

دی ان ان