VOIPI

والبورد-حرفه-ای -مرکز-تماس

چرا شرکت های بیمه به یک مرکز تماس هوشمند نیاز دارند؟


مدیریت تماس های ورودی و خروجی

باشگاه مشتریان تلفنی

نظارت بر عملکرد اپراتورهای کالسنتر

تماس خودکار با مشتریان در صورت فرا رسیدن تاریخ سررسید بیمه

کاهش زمان انتظار افراد در صف های فروش و خدمات پس از فروش

ارتباط با سایر شعب

نظرسنجی و امتیاز دهی تماس

ارزیابی کیفیت خدمات به وسیله هوش مصنوعی

banner-left

تجربه مشتریان خود را بهبود بخشید

بهره وری شرکت را افزایش دهید

banner-left

تماس های ورودی و خروجی را بهتر مدیریت کنید (کاهش زمان انتظار در صف )

تا 100درصد افزایش فروش داشته باشید

banner-left

کیفیت ارائه خدمات را بالا ببرید

به مشتریان پشتیبانی 24 ساعته ارائه دهید

banner-left
پرسش‌های متداول

موضوع پرسش شما چیست؟

بله ، 22 ارائه دهنده بزرگ خدمات بیمه در حال استفاده از محصولات ویپی می باشند.

خیر، البته برای پاسخ به این سوال نیاز است که ابتدا امکان سنجی صورت گیرد، برای جابجایی سیستم فعلی به مرکز تماس جدید، دو سیستم به صورت موازی در کنار هم اجرا می شوند و پس از انجام کلیه تست های فنی و بدون قطعی سیستم جدید جایگزین خواهد شد.

بله، امکان پذیر می باشد.در صورت اتصال دو سیستم با هم، دریافت مشخصات تماس گیرنده قبل از تماس و اطلاع از کلیه خدمات دریافت شده توسط مشتری برای اپراتورها امکان پذیر می باشد.

بله مدیران کالسنتر و شرکت امکان شنود مکالمات در لحظه و حتی ورود به مکالمه را دارند.

بله امکان مکالمه تصویری در مرکز تماس فراهم می باشد.

بله برای نمایش اطلاعات به صورت یکجا روی مانیتور، ساخت گزارشات تک صفحه ای Real Time امکان پذیر می باشد.

بله، شما میتوانید در هر لحظه از مکالمه پیامک مد نظر خود را جهت ارسال تعریف نمایید.

پشتیبانی سیستم تلفنی ویپی در سال اول رایگان می باشد و خدمات قابل ارائه از طریق سامانه تیکتینگ قابل دسترسی می باشد.

برخی فعالین این حوزه

دی ان ان