VOIPI

نرم-افزار-ویپ-برای-رستورانها
استفاده-ویپ-در-صنعت-غذا-و-رستورانهای-زنجیره-ای

تماس های ورودی را مدیریت کنید. (بازاریابی و سفارش مجدد مشتریان)

استفاده از خطوط پرظرفیت

از خط های پر ظرفیت 4 و یا 5 رقمی استفاده کنید.

استفاده-ویپ-در-صنعت-غذا-و-رستورانهای-زنجیره-ای

باشگاه مشتریان تلفنی راه اندازی کنید


امکان دریافت سفارشات به صورت خودکار و تلفنی

پرداخت از طریق تلفن

ارتباط با سایر نرم افزارهای مشتری مدار

به اپراتورها قبل از برقراری تماس مشخصات تماس گیرنده را بدهید


ارتباط با نرم افزارهای CRM

ارتباط با نرم افزار های رستورانی سپیدز-زعفران-آریانا-تکسان سیستم-آرمینا فود-باران- هلو-پارمیس-کسبه و ...

والبورد و مانیتورینگ در سیستم تلفنی ویپی

وضعیت آنلاین و مانیتورینگ کارشناسان کالسنتر را مشاهده کنید


گزارشات تحیلی از عملکرد کالسنتر

ساخت والبورد های حرفه ای تماس

ارتباط با سایر نرم افزارهای مشتری مدار

کیفیت ارائه خدمات را ارزیابی کنید


سامانه امتیاز دهی تماس

پرسش‌های متداول

موضوع پرسش شما چیست؟

بله، در حال حاضر ارتباط با نرم افزار های رستورانی سپیدز-زعفران-آریانا-تکسان سیستم-آرمینا فود-باران- هلو-پارمیس-کسبه و یا هر نرم افزار رستورانی دیگر امکان پذیر می باشد.

خیر هیچ محدودیتی وجود ندارد و به صورت نامحدود قابل استفاده می باشد.

بله، با سیستم تلفنی ویپی امکان اتصال به سیستم تلفنی از هر نقطه جغرافیایی فراهم می باشد.

بله، مکالمات مشتریان در هارد تعریف شده رستوران ضبط می شود و امکان دسترسی به تاریخ های مد نظر فراهم می باشد.

بله، شنود و نجوا با کارشناس، زمانی که با مشتری در حال مکالمه می باشد امکان پذیر می باشد.

بله، با توجه به ماهیت سیستم تلفنی وُیپی میتوان کلیه شعب مجموعه را با هم ارتباط داد.

برخی فعالین این حوزه

دی ان ان