چگونه شرکت رادپیوند با استفاده از VOIPI رشد 50% در رضایت مشتری داشت؟ در دنیای رقابتی امروز، رضایت مشتری یکی از مهمترین عوامل موفقیت هر کسبوکار است. شرکت رادپیوند، یک کسبوکار معتبر در صنعت خدمات... ادامه مطلب
بهترین ابزارها و فناوریها برای مدیریت مرکز تماس بهترین ابزارها و فناوریها برای مدیریت مرکز تماس مدیریت یک مرکز تماس موفق نیاز به استفاده از ابزارها و فناوریهای پیشرفتهای... ادامه مطلب
مشکلات رایج در مرکز تماسها و راهحلهای آنها وُیپی به عنوان یک راهکار پیشرفته مرکز تماس، به کسبوکارها کمک میکند تا مشکلات رایج در مدیریت مرکز تماس را برطرف کنند. برخی از مشکلات... ادامه مطلب
تاثیر مرکز تماس بر تجربه مشتریان (Customer Experience) تاثیر مرکز تماس بر تجربه مشتریان (Customer Experience) مرکز تماس یکی از عوامل کلیدی در ایجاد تجربه مشتری مثبت است. یک مرکز تماس حرفهای... ادامه مطلب
چگونه یک مرکز تماس مناسب برای شرکت خود انتخاب کنیم؟ 7 ویژگی که یک مرکز تماس خوب باید داشته باشد یک مرکز تماس حرفهای باید دارای ویژگیهای کلیدی باشد که بتواند نیازهای کسبوکار و... ادامه مطلب
چرا کسبوکار شما به یک مرکز تماس نیاز دارد؟ 5 دلیل که نشان میدهد کسبوکار شما به مرکز تماس نیاز دارد داشتن یک مرکز تماس حرفهای میتواند تفاوت بزرگی در عملکرد و... ادامه مطلب