VOIPI

ضرورت تغییر دادن سیستم‌های قدیمی تلفن به وُیپی

سیستم رزرواسیون جدیدی داشته باشید

مرکز تماس خود را با نرم افزار هتل داری ارتباط دهید

برای مهمانان در هنگام خروج قبض تلفن صادر کنید

مکالمات پذیرش هتل با مهمان ها را ارزیابی کنید

با نصب اپلیکیش روی موبایل پرسنل در کل طبقات ارتباط بی سیم داشته باشید

یادآوری های خودکار و تخلیه اتاق راه اندازی کنید

پرسش‌های متداول

موضوع پرسش شما چیست؟

در حال حاضر با نرم افزارهای مدیریت هتلداری سامان بان – آی سفر -فکر افراز – آس – میزبان یار -مسافر -هرمینا -هریس و ... امکان ارتباط می باشد.

بله ، استفاده از تلفن های ویپی مخصوص هتل ها امکان پذیر می باشد.

خیر هیچ محدودیتی در اضافه کردن تلفن و داخلی به اتاق ها نیست.

پشتیبانی سال اول رایگان می باشد و در سال های بعد طبق مصوبه سازمان نظام صنفی رایانه ای اقدام می شود.

برخی فعالین این حوزه

دی ان ان