مرکز تماس از نگاه صنعت هتلداری
امروزه استفاده مرکز تماس هوشمند در هتل ها رو به افزایش است و بسیاری از مدیران هتل نسبت به آن علاقه نشان داده اند. دلیل این موضوع را میتوان وجود مزایای زیادی همچون کمتر شدن هزینههای عملیاتی و بهبود بهرهوری دانست. ویپ برای هتلها یک ابزار کاملاً مناسب و سودمند محسوب میشود، زیرا به کمک آن میتوان مواردی همچون مدیریت تماسها، رزرواسیون خودکار، سیستم صدور قبض برای اتاق ها، گزارشات تحلیلی از وضعیت واحد پذیرش و کلیه خدماتی که به بالابردن بهره وری سیستم کمک کند را به راحتی انجام داد.