باشگاه مشتریان تلفنی راه اندازی کنید (Telephony Customer Club)
باشگاه مشتریان تلفنی به مجموعه ای از امکانات و سرویس های ارزش افزوده ای گفته می شود که به کم شدن فاصله مشتری با مجموعه کمک میکند.
به این فکر کنید که در هر ساعت از شبانه روز، مشتریان شما میتوانند به شماره های مخصوص باشگاه مشتریان تماس گرفته و سرویس خود را دریافت کنند.این امر نه تنها باعث افزایش رضایت مندی آن ها می شود، بلکه باعث کاهش حجم ترافیک تماسی در ساعات دیگر مجموعه خواهد شد.
به برخی از امکانات باشگاه مشتریان اشاره میکنیم:
- احراز هویت مشتریان
- اتصال تماس به آخرین پشتیبان
- ثبت درخواست پرداخت وجه
- دریافت مانده حساب نزد کارگزاری
- دریافت آخرین وضعیت یک نماد
- دریافت مشاوره
- دریافت پنج مظنه برتر
- دریافت حجم معاملات روزانه
- فعال سازی اکانت