مرکز تماس از نگاه مراکز درمانی، کلینیک های زیبایی و سلامت
سیستم تلفنی هوشمند به عنوان یک ابزار مهم در ارتباطات و مدیریت مراکز درمانی و سلامت به شمار میآید. در زمینه بهبود کیفیت خدمات و بهبود ارتباطات، سیستم تلفن هوشمند دارای ویژگیهای متعددی می باشد. مراکز درمانی با توجه به تعداد بیمارانی که به آنها مراجعه میکنند، ممکن است با تعداد بالایی از تماسها روبرو شوند. مدیریت تعداد بالای تماسها شامل برنامهریزی، سازماندهی و پیشگیری از تداخلهای احتمالی در فرآیند ارتباط با بیماران و پذیرش تماسهای مختلف است.
این سیستم تلفنی به مراکز درمانی این امکان را میدهد که با استفاده از یک شماره تلفن اصلی و پرظرفیت، نتایج آزمایشی که بسیار زمانبر می باشد را اعلام کند و همچنین بتوان با بخشهای مختلف مرکز، اعم از بیمارستان، کلینیک، آزمایشگاهها، دفتر مدیریت و... با بیماران، پزشکان و سایر کاربران از راه دور به راحتی و با کیفیتی بالا ارتباط برقرار کند.