VOIPI

برای مدیریت تماس های مکرر از هوش مصنوعی و سامانه پاسخگو خودکار استفاده کنید

به صورت ویژه از خطوط 4 ، 5 رقمی و یا اینترنتی استفاده کنید.

مرکز خود را به یک باشگاه مشتریان تلفنی هوشمند مجهز کنید

امکان ارائه خدمات به صورت خودکار و تلفنی

احراز هویت از طریق کد ملی

اتصال به سامانه تامین اجتماعی

پرداخت از طریق تلفن

نوبت دهی تلفنی راه اندازی کنید

پاسخدهی بدون محدودیت مکان (دورکاری)

  • امکان تعریف نوبت برای تمامی ایام هفته، یا یک روز خاص
  • دریافت کد رهگیری در صورت ثبت نوبت برای پیگیری های بعدی
  • امکان تعریف زمان های قابل نوبت دهی برای هر کدام از خدمات بطور جداگانه
  • امکان وارد نمودن اطلاعات براساس کد مشخصه
  • امکان چاپ نوبتهای رزرو شده
  • امکان اطلاع رسانی اطلاعات نوبتهای رزرو شده از طریق پیامک(از قبیل کدرهگیری، تاریخ و زمان نوبت)
  • امکان تائید هر یک از نوبت‌های رزرو شده به صورت دستی

امکان تماس اضطراری برای بیماران فراهم کنید

با صدای مشتریان روابط مرکز با بیماران و مراجعین را بهبود دهید

با نظرسنجی تماس سطح کیفی ارائه خدمات را بالا ببرید


سامانه امتیاز دهی تماسوالبورد شخصی سازی شده برخط تماس

دریافت گزارشهای عملکردی و تحلیلی کالسنتر

پرسش‌های متداول

موضوع پرسش شما چیست؟

بله ، در حال حاضر ارتباط با نرم افزار های کلینیک و درمانگاه تیام-دادکین-سلاک طب-لوکس طب-نوین -دکتر کلینیک -اکسیر -برین کلینیک -ره رایان -سپهر و یا هر نرم افزار درمانگاهی و یا کلینیکی دیگر امکان پذیر می باشد.

گزارشات سیستم تلفنی بسیار وسیع می باشد ، در اینجا به چند گزارش اصلی اشاره خواهیم کرد:
گزارشات تماس و مانیتورینگ
گزارش از نتایج مرکز تماس با فیلتر های پیشرفته قابل تعریف– گزارش متنوع ازفیلدها – گزارش از عملکرد – گزارش بر اساس بازه زمانی تماس -گزارش از کمپین های - گزارش از فرم ها - گزارش از اطلاعات تعریف شده توسط کاربر - گزارش کاربران- گزارش زمان های در دسترس نبودن کاربران
گزارشات حرفه ای
میزان تماس های پاسخ داده شده -میزان تماس های از دست رفته -تماس های منقضی شده -تماس ها رها شده -تماس های رها شده حین پخش پیام خوش آمد گویی -تماس های متصل شده -تماس های بدون ارتباط-مجموع تماس ها بر اساس نوع تماس -درصد تماس بر اساس نوع تماس- تعداد تماس کمپین -تعداد تماس کمپین به صورت چارت-میزان تماس های توزیع شده روی کمپین

خیر هیچ محدودیتی وجود ندارد و به صورت نامحدود قابل استفاده می باشد.

بله، شنود و نجوا با کارشناس، زمانی که با مشتری در حال مکالمه می باشد امکان پذیر می باشد.

بله، با مرکز تماس ویپی امکان محاسبه هزینه ویزیت و یا مشاوره وجود دارد. به طور مثال هزینه مشاوره تلفنی با توجه به میزان مکالمه بیمار با مشاور محاسبه میگردد.

بله، با توجه به ماهیت سیستم تلفنی وُیپی میتوان کلیه شعب مجموعه را با هم ارتباط داد.

برخی فعالین این حوزه

دی ان ان