VOIPI

banner-left

تماس های ورودی و خروجی خود را مدیریت کنید. (کاهش زمان انتظار مشتریان در صف)


ارتباط آسان با مشتریان

ارسال پیام تشکر از تماس در هر لحظه از مکالمه به صورت صوت و پیامک

بهترین تجربه کاربری را برای مشتریان ایجاد کنید


ساده سازی عملیات و افزایش فروش

banner-left

مرکز تماس خود را به یک باشگاه مشتریان حرفه ای تبدیل کنید


امکان ارائه خدمات به صورت غیر حضوری و بدون اپراتور پاسخگو

پرداخت از طریق تلفن

مشتریان خود را قبل از تماس احراز هویت کنید.

banner-left

قبل از برقراری تماس، اپراتورها به اطلاعات مشتریان دسترسی دارند


ارتباط با نرم افزارهای مشتری مدار (نرم افزار CRM)

ارتباط با نرم افزار فرانگر

گزارشات میزان تماس ها و عملکرد پرسنل را در لحظه بگیرید


گزارشات آماری و تحلیلی

ساخت والبورد های اختصاصی تماس

banner-left

اخبار جدید و یا تغییرات را به مشتریان خود اطلاع رسانی کنید


اطلاع رسانی خدمات جدید به مشتریان به طور مثال مطلع ساختن مشتریان از تورهای جدید

اطلاع رسانی تغییرات مجموعه به مشتریان

اطلاع رسانی روز های تعطیل و غیره

میزان رضایت مشتریان از عملکرد مجموعه را ارزیابی کنید


سامانه نظرسنجی چند مرحله ای تماس

banner-left
پرسش‌های متداول

موضوع پرسش شما چیست؟

بله، اما با توجه به اینکه مرکز تماس ویپی به عنوان نسل جدیدی از سیستم تلفنی معرفی شده است، باید توجه داشته باشید که مجموعه شما حتما به شبکه های کامپیوتری مجهز شده باشد.

بله امکان اتصال به نرم افزار فرانگر می باشد.

خیر هیچ محدودیتی وجود ندارد و به صورت نامحدود قابل استفاده می باشد.

بله، با مدیریت سناریو های تماس امکان تعریف بیش از یک سناریو وجود دارد تا در مواقع نیاز به گرفتن کد سناریو تماس کل شرکت یا آن واحد خاص تغییر می کند.

بله با سیستم تلفنی ویپی امکان اتصال به سیستم تلفنی از هر نقطه جغرافیایی فراهم می باشد.

هزینه نصب و راه اندازی به صورت رایگان می باشد، شما می بایست یکی از بسته ها را با توجه به کسب و کار خود انتخاب کنید.

برخی فعالین این حوزه

دی ان ان