VOIPI

سناریو های مختلف پاسخگویی داشته باشید

پیام تشکر از تماس گیرنده ارسال کنید

بهبود تجربه مشتری با دسترسی به اطلاعات مشتریان

پاپ آپ اطلاعات مشتریان

اتصال تماس به آخرین پشتیبان

برای کارشناسان کالسنتر داشبورد اختصاصی طراحی کنید

پاسخدهی بدون محدودیت مکان (دورکاری) داشته باشید

پاسخدهی بدون محدودیت مکان (دورکاری)

مشتریان را به شهرهای مرتبط خود هدایت کنید

گزارشات حرفه ای و در لحظه برای مدیر ارسال کنید


والبورد شخصی سازی شده برخط تماس

سیستم تلفنی در یک نگاه

اپراتورها را با نظرسنجی چند مرحله ای ارزیابی کنید

پرسش‌های متداول

موضوع پرسش شما چیست؟

بله، اتصال نرم افزار Voip به نرم افزار Crm امکان پذیر می باشد و قابلیت های زیادی را در اختیار اپراتورهای کالسنتر قرار می دهد.

بله، از طریق باشگاه مشتریان تلفنی این امکان فراهم می باشد.

بله، در صورت ارتباط سیستم تلفنی با سامانه قراردادهای شرکت یا نرم افزاری که مدت زمان قرارداد مشتریان در آن قرار دارد، امکان پذیر خواهد بود.در صورت معتبر بودن تاریخ قرارداد، مشتریانی که با آن واحد تماس گرفته اند را به کارشناس مربوطه متصل میکند، در غیر اینصورت تماس گیرنده(مشترک) به کارشناس واحد قرارداد جهت تمدید قرار داد متصل خواهد شد.

بله، در صورتی که این گزینه را فعال کرده باشید، مشتریان شما در صورت تماس بدون منتظر ماندن در صف انتظار، به آخرین کارشناس پاسخگو متصل خواهد شد.

بله، در صورتی که شما شعب مختلف داشته باشید و یا اینکه برای هر چند شهر یک اپراتور پاسخگو در نظر گرفته باشید، امکان اتصال تماس از هر شهر خاص به کارشناس مربوطه می باشد . همچنین امکان تفکیک مشتریان از طریق مناطق مختلف یک شهر نیز می باشد. به طور مثال شما میخواهید تماس های شهر تهران منطقه میرداماد به کارشناس شماره 23 متصل گردد.

بله، سیستم تلفنی وُیپی به صورت کامل قابلیت دسترسی از خارج از شرکت را فراهم میکند، به طوری که کارشناس موقعیت جغرافیایی آن مهم نمی باشد ،به طور مثال میتواند از خارج از استان و یا حتی از خارج کشور به واحد پشتیبانی شرکت متصل گردد و کلیه فعالیت های آن به صورت بر خط قابل گزارش گیری می باشد.

برخی فعالین این حوزه

دی ان ان