کاربرد VOIP در مراکز درمانی
ما در این مقاله قصد داریم کاربرد VOIP در مراکز درمانی را برایتان شرح دهیم.
خوشحال می شویم اگر تا پایان این مطلب ما را همراهی فرمایید.
می دانید که بیمارستان ها و مراکز درمانی از پر رفت و آمد ترین مراکز می باشند.
در مراکز درمانی بیماران زیادی در طول شبانه روز برای گرفتن وقت یا سؤال های دیگر تماس می گیرند.
معمولاٌ ممکن است تعدادی از این تماس ها در طول شبانه روز بسیار اضطراری و حیاتی باشد که نیاز به پاسخگویی دقیق و سریع داشته باشد.
حال به این فکر کنید که یک بیمار در حالتی وخیم با بیمارستان تماس می گیرد و می خواهد که او را به بخش مورد نظرش وصل کنند.
حال این بیمار بسیار وخیم است و نیاز دارد که دکترش به او مشاوره دهد که در حال حاضر باید چکار کند.
در این هنگام اپراتور بیمار را اشتباه به بخش دیگر ارتباط می دهد.
یا اینکه به دلیل اشغال بودن خطوط بیمار نمی تواند تماس را برقرار کند.
به این فکر کنید با این حال ممکن است چه فاجعه ای رخ دهد!
حتی ممکن است بیمار از دست برود!
بنابراین باید در مراکز درمانی قدرت پاسخگویی بسیار دقیق و سریع انجام شود.
و این از عهده یک اپراتور خارج است.
در اینجا تنها یک مرکز تماس هوشمند به نام VOIP می تواند این مشکلات را برطرف کند.
در ادامه بیشتر با کاربرد VOIP در مراکز درمانی آشنا خواهید شد.
کاربرد VOIP در مراکز درمانی
- قرار دادن یک تلفن گویا مناسب برای هدایت درست تماس های ورودی
- استفاده از سیستم صوتی جهت مشاوره دادن به بیماران به طور خودکار
- قابلیت راه اندازی یک سیستم جهت نوبت دهی به بیماران به طور خودکار بدون نیاز به اپراتور
- صرفه جویی در هزینه
- صرفه جویی در نیروی انسانی
- عدم دخالت سلایق شخصی و رعایت عدالت در نوبت دهی
- افزایش سرعت
- نظم بخشی به تماس ها
- جلوگیری از احتمال نوبت دهی تکراری به فرد دیگر
- قابلیت لغو و یا پیگیری نوبت ها
- گرفتن تماس به طور خودکار با بیماران
- توانایی گزارش گیری از تمامی تماس های داخلی خروجی و ورودی
- امکان برقراری ویدئو کنفرانس برای پزشکان
- و...
برای کسب اطلاعات بیشتر، نصب و راه اندازی مرکز تماس VOIP می توانید با شماره گیری 02141961 و با گرفتن شماره داخلی 1 با کارشناسان متخصص فروش تیم ویپی تماس حاصل فرمایید.
از این که ما را تا پایان مقاله کاربرد VOIP در مراکز درمانی همراهی نمودید از شما کمال تشکر را داریم.