پیام تشکر از تماس گیرنده پیام تشکر از تماس گیرنده امیر کاردان / دوشنبه, 12 اسفند,1398 0 2367 رتبه مطلب: 1/3 ماژول پیام تشکر از تماس گیرنده یا ارسال sms در شروع ، وسط و پایان تماس ،قابلیتی از سیستم تلفنی وُیپی می باشد که میتوان رویداد ارسال پیامک را در شرایط خاص برای آن تعریف کرد. ادامه مطلب
شنود / نجوا | ورود بر خط به مکالمه شنود / نجوا | ورود بر خط به مکالمه شنود | نجوا | کنفرانس امیر کاردان / دوشنبه, 12 اسفند,1398 0 1274 رتبه مطلب: 2/3 یکی از قابلیت های سیستم تلفنی voipi این است که می تواند امکان ورود به مکالمه را فراهم سازد. ادامه مطلب
مدیریت مخاطبین مدیریت مخاطبین امیر کاردان / دوشنبه, 12 اسفند,1398 0 1107 رتبه مطلب: 5/0 نرم افزاری کامل جهت مدیریت ارتباطات با مخاطبین و قابلیت یکپارچه سازی به صورت کامل به VOIPI ادامه مطلب
دورکاری از طریق موبایل دورکاری از طریق موبایل امکان دسترسی به سیستم خارج از مجموعه امیر کاردان / دوشنبه, 12 اسفند,1398 0 1502 رتبه مطلب: بدون رتبه امکانی برای کاربران ویپ بدین صورت اگر تحت هر شرایطی کارمندان داخل مجموعه حضور نداشته باشند، در چنین شرایطی با خط داخلی آن ها در مجموعه تماس گرفته شود، و آن ها هم بتوانند از طریق خط های شرکت با مشتریان بدون هیچگونه اثر سو ارتباط بگیرند. ادامه مطلب
اتصال به کارشناس مربوطه اتصال به کارشناس مربوطه اتصال تماس به کارشناس مربوطه امیر کاردان / دوشنبه, 12 اسفند,1398 0 939 رتبه مطلب: 1/0 تشخیص تماس و اتصال مستقیم آن به کارشناس مربوطه بدون اتصال به منشی گویا ادامه مطلب
کال بک callback کال بک callback امیر کاردان / دوشنبه, 12 اسفند,1398 0 2451 رتبه مطلب: 2/8 امکان تماس مجدد یا بازگشتی در صورت برنامه ریزی ادامه مطلب