مدیریت مخاطبین
معرفی محصول:
نرم افزاری کامل جهت مدیریت ارتباطات با مخاطبین و قابلیت یکپارچه سازی به صورت کامل به VOIPI
مدیریت مخاطبین چه کاربرد هایی دارد؟
- ثبت پروفایل مشتری
- ثبت مشخصات شخص یا شرکت
- امکان طبقه بندی مکالمات انجام شده
- قابلیت Click 2 call
- popup پروفایل
- امکان نمایش نظرسنجی
- ارسال و دریافت فکس ها
- ارسال و دریافت پیام کوتاه
- تماس خودکار
- سوابق تماس
- ایجاد وب سرویس های متعدد
- باشگاه مشتریان
- گزارشات
- و ...
درج اتفاقات فی ما بین مجموعه شما و مشتری در مدیریت مخاطبین امکان پذیر است.
همچنین هنگامی که مدیریت مخاطبین شما با VOIP به صورت کامل ارتباط داده شده است، زمانی که مشتری با شما تماس می گیرد،
اگر از همان شماره ای تماس گرفته باشد که قبلاٌ شما آن را در سیستم خود ثبت کرده اید،
بلافاصله پروفایل آن بر روی مانیتور شما ظاهر می شود.
مدیریت مخاطبین یکی از ملزومات مؤسسات و شرکت ها به حساب می آید.
مدیریت مخاطبین چه کمکی به شرکت ها می کند؟
مدیریت مخاطبین یا نرم افزار هایی مانند CRM کمک می کنند که کارشناسان و کارمندان شرکت، همواره ارتباطات خود با مشتریان را در سوابق سیستمی داشته باشند و به راحتی بتوانند به همه آن سوابق دسترسی یابند