VOIPI

نرم افزار CRM به معنای واقعی کلمه
پریسا بهرامی
/ دسته ها: مقالات

نرم افزار CRM به معنای واقعی کلمه

نرم افزار CRM یکی از موفقیت های بشر در بخش تکنولوژی برای کمک به سود آوری تمامی کسب و کار ها می باشد.

برای آشنایی کامل با این نرم افزار با ما همراه باشید... .

امروزه بشر در عرصه تکنولوژی پیشرفت چشم گیری داشته است.

این پیشرفت در کسب و کار ها نیز تاثیر زیادی گزاشته است.

اما یکی از درگیری های اکثر کسب و کار ها چگونگی ارتباط با مشتریان است.

که علم تکنولوژی آنقدر پیشرفت داشته که در این زمینه نیز چاره ای اندیشیده است.

ما در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین روش ها برای ارتباط با مشتریان را به شما معرفی کنیم.

یکی از بهترین روش ها برای مدیریت ارتباط با مشتریان نرم افزاری به نام CRM می باشد.

آنچه در این مقاله خواهیم آموخت عبارت اند از:

  • تعریف نرم افزار CRM
  • این نرم افزار دارای چه اهدافی می باشد؟
  • نرم افزار CRM دارای چه مزیت هایی است؟
  • این نرم افزار به چه کسب و کار هایی توصیه می شود؟

تعریف نرم افزار CRM

کلمه CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management است که به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است.

نرم افزار CRM به کارشناسان یا کارمندان شما کمک می کند که اطلاعات بیشتری درباره نیاز های مشتریان کسب کنند.

بدین ترتیب کارمندان شما می توانند به برقراری ارتباط بیشتر و بهتری با مشتریان بپردازند.

به طور کلی نرم افزار CRM به بخش های زیر کمک زیادی خواهد کرد:

  • مشتریان
  • فروش
  • بازاریابی
  • چگونگی واکنش و رفتار بازار

که تمام موارد ذکر شده از اصول 4 گانه یک کسب و کار موفق می باشد.

در این مرحله به سؤال بسیار مهمی می رسیم.

هدف اصلی CRM چیست؟

هدف اصلی نرم افزار CRM بهبود روابط شما با مشتریان است که به دنبال آن موجب سودآوری بیشتر می شود.

نرم افزار CRM با ارائه بهترین خدمات به مشتریان، اقدام به جذب اعتماد آن ها می کند.

و به دنبال آن رضایت مشتریان را کسب کرده و شرکت را رفته رفته به سود آوری بهتر می رساند.

هدف CRM ساده کردن پروسه بازاریابی و فرآیند فروش است.

با این روند این نرم افزار نه تنها به حفظ مشتریان کنونی، بلکه به کشف مشتریان جدید می پردازد که موجب پیشرفت شما نسبت به رقبایتان می شود.

حال که با اهداف این نرم افزار منحصر به فرد آشنا شدید، بهتر است کمی با مزیت های آن نیز آشنا شوید.

نرم افزار CRM دارای چه مزیت هایی می باشد؟

  • این نرم افزار تمامی اطلاعات مربوط به مشتری، پیگیری ها، فروش و... را جمع آوری می کند و در یک پایگاه داده آن ها را ذخیره می کند.
  • پروسه کارمندان بخش فروش را با دیگر بخش های کسب و کار جدا می کند.
  • قابلیت ارائه گزارشات کامل از کارمندان بخش فروش.
  • موجب افزایش سرعت در پیگیری ها می شود.
  • به امور کار ها نظم می بخشد.
  • ارائه گزارشات کامل از محصولات و هزینه های تبلیغاتی برای گرفتن تصمیمات مؤثر.
  • موجب شناساندن مشتری به کارمندان می شود که این امر به مشاوره بهتر کارمندان کمک شایانی می کند.

نرم افزار CRM برای چه نوع کسب و کار هایی مناسب است؟

همان طور که گفته شد این نرم افزار به دلیل داشتن اهداف مهمی مانند جذب مشتریان، افزایش سود و دیگر اهدافی که به آن ها اشاره شد،

به این نتیجه می رسیم که برای تمامی کسب و کار ها ضروری است.

به خصوص کاربرد آن در کسب و کار های کوچک و نوپا بسیار چشم گیر می باشد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالعه مقاله ویپ برای کسب و کار کوچک  و نوپا بپردازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید و راه اندازی تمامی تجهیزات مرتبط با مرکز تماس voip با شماره گیری 02141961 و با گرفتن شماره داخلی 1 با کارشناسان متخصص بخش فروش تیم ویپی تماس حاصل فرمایید.

از این که ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید از شما سپاس گزاریم.

امیدواریم بهره کافی را از این مطلب برده باشید.

1107 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

دی ان ان