پیام تشکر از تماس گیرنده
پیام تشکر از تماس
معرفی محصول :
ماژول پیام تشکر از تماس گیرنده یا ارسال sms در شروع ، وسط و پایان تماس ،قابلیتی از سیستم تلفنی وُیپی می باشد که میتوان رویداد ارسال پیامک را در شرایط خاص برای آن تعریف کرد.
همچنین می توان گفت یکی از راه هایی است که مجموعه ها می توانند مشتری را در چرخه خود نگه دارند.
عملکرد پیام تشکر از تماس به چه صورت است؟
هنگامی که یک شماره موبایل با شرکت تماس می گیرد، بلافاصله پس از قطع تماس سیستم به طور خودکار برای آن شماره موبایل پیام تشکر ارسال می کند.
حال سؤالی که ممکن است پیش بیاید این است که پیام تشکر از تماس چه فوایدی دارد؟
برای رسیدن به پاسخ این سؤال در ادامه با ما همراه باشید... .
پیام تشکر از تماس چه فوایدی دارد؟
- موجب ایجاد حس خوشایندی برای مشتری می شود.
- اسم شرکت در ذهن مشتری می ماند.
- همین پیام تشکر یک تبلیغ خیلی کوتاه از خود شرکت محسوب می شود.
- در کنار ارسال پیام تشکر، یک شماره تماس از مجموعه نیز قرار می گیرد که در صورت لزوم مشتری بتواند به طور مجدد با شرکت ارتباط برقرار کند.
به طور کلی پیام تشکر از تماس، همان طور که از نامش پیداست، شامل محتوایی تشکر آمیز می باشد.
اما می توان در ادامه پیام تشکر، از تبلیغاتی کوتاه از مجموعه نیز استفاده کرد.
چنین کاری موجب احترام گزاشتن به مشتری می شود.
این بدین معناست که مخاطب چه از شما خرید کند چه نکند برای شما محترم است.
پیام تشکر همراه با حسی که با خود به مخاطب منتقل کرده است، موجب می شود که نام شرکت در ذهن مشتری بماند.
همچنین در آینده ممکن است به یکی از مشتریان شما تبدیل شود.
تعریف سناریو :
برای درک بهتر ماژول با مثالی این قابلیت را توضیح میدهیم .
اگر بخواهیم تماس ها را به سه دسته تقسیم کنیم میتوان آنها را به تماس های از دست رفته یا missed call ، تماس های ورودی و تماس های خروجی تقسیم کرد .
تعاریف :
تعریف تماس از دست رفته :
تماسی را از دست رفته گوییم که هیچ Agent ای یا به طور ساده هیچ کارشناسی به آن تماس پاسخ ندهد .
ارسال پیامک در شروع تماس :
شرکتی برای تکریم مخاطبان در زمان شروع مکالمه اقدام به تعریف رویداد ارسال Sms در صورت تماس آن ها با شرکت میکند .
این بدان معنی است که هر مخاطبی که با شماره های شرکت تماس بگیرد، همان لحظه پیامکی برای آن با متنی از پیش تعیین شده ارسال میشود .
در این سناریو میتوان محدودیت ارسال تعیین کرد؛ که در صورتی که شماره تماس گیرنده تکراری باشد ، فقط همان بار اول برایش ارسال شود و یا اینکه روزی یکبار برای هر شماره در صورت تماس با مجموعه پیامک ارسال شود .
ارسال پیامک در صورت از دست رفتن تماس یا missed call شدن آن :
تنها در حالتی پیامک ارسال میشود که تماس از دست برود .
ارسال پیامک در هنگام مکالمه :
بعد از اینکه تماس گیرنده با شماره های مجموعه تماس میگیرد و وارد سناریو تماس میشود ، در تمامی زمان ها میتوان برای آن رویداد ارسال پیامک تعریف کرد .
به طور مثال ، زمانی که به واحد مشخصی وصل شد یک پیامک مخصوص ارسال شود .
زمانی که به صف فروش متصل شد یک پیامک منحصر به فرد ارسال شود .
زمانی که یک کارشناس خاص تلفن را پاسخ داد یک پیامک معرفی آن کارشناس ارسال شود و ...
ارسال پیامک در پایان مکالمه :
زمانی که تماس گیرنده تماس خود را قطع کند ، یک پیامک حاوی محتوای تعریف شده برای آن ارسال میشود ، به طور مثال میزان رضایت خود از عملکرد کارشناس را از 1 تا 5 اعلام نمایید .
تمامی رویداد ها را میتوان بر اساس داخلی یا گروه تماس ایجاد کرد .
قابلیت دیگر ارسال پیامک به صورت دستی توسط کاربر می باشد .به طور مثال مشتری درخواست شماره های حساب،آدرس سایت ،آدرس شبکه های اجتماعی و یا آدرس محل کار را دارد .
برای اینکه بتوان بهبودی در منابع شرکت ایجاد کرد ، تمامی آدرس ها را میتوان به صورت مجزا از قبل ایجاد کرد و توسط کدی در اختیار تمامی کارشناسان قرار داد.
مثلا برای ارسال آدرس محل شرکت ،گرفتن کد *78 توسط کارشناس آدرس برای مشتری SMS شود .
موارد بالا بخشی از تنظیمات ماژول ارسال پیامک سیستم تلفنی وُیپی بود .
اگر میخواهید از هدر رفتن زمان اضافی کارشناسان جلوگیری کنید و بهبودی در حفظ منابع شرکت به وجود آورید، ماژول ارسال پیامک از طریق ویپ بهترین گزینه می باشد .
با ماژول ارسال پیامک از طریق سیستم تلفنی میتوانید مخاطبینی که تنها یکبار با مجموعه شما تماس میگرند را به فرصت های فروش موفق تبدیل نمایید .
با ماژول ارسال Sms مزیت رقابتی جدی برای رقبای خود ایجاد کنید ، به نحوی که اگر مخاطب هم با شرکت شما و هم شرکت رقیب تماس بگیرد قطعا شرکت شما را برای
دریافت خدمات یا محصولات انتخاب می کند ، زیرا در همان ابتدا اطلاعات خوبی را از مجموعه شما دریافت کرده است .
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص راه اندازی ماژول ارسال پیامک ، شما عزیزان می توانید با شماره گیری 02141961 و با گرفتن شماره داخلی 1 با کارشناسان متخصص بخش فروش تیم ویپی تماس حاصل فرمایید.
از این که ما را تا پایان معرفی ماژول ارسال پیامک از طریق سیستم تلفنی همراهی کردید کمال تشکر را داریم
نمونه ای از کاربرد های مؤثر این ماژول را در مقاله ای با عنوان کاربرد ویپ در آژانس مسافرتی اشاره کرده ایم.
شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به این مقاله مراجعه کنید.