کال بک callback
معرفی محصول:
امکان تماس مجدد یا بازگشتی در صورت برنامه ریزی
ماژول CallBack یا برگشت از تماس به 2 صورت قابل ارائه می باشد:
حالت اول ماژول CallBack
در این حالت برگشت از تماس بدین صورت انجام می شود که هنگامی که از مجموعه با بیرون از مجموعه تماس گرفته می شود اگر آن شماره اشغال بود سیستم به صورت خودکار بررسی می کند تا در زمانی که شماره از حالت اشغال بیرون آمد به طور خودکار سریع به آن کارشناس وصل شود.
فرض کنید با یک نفر کار مهمی دارید و مدام مجبورید آن شماره را بگیرید تا زمانی که از حالت اشغال خارج شود و بتوانید ارتباط برقرار کنید.
مسلماٌ این کار زمان زیادی را از شما خواهد گرفت.
به همین دلیل چنین ماژولی در این مواقع به کمک شما می آید.
حالت دوم ماژول CallBack
حالت اول مناسب شرکت هایی است که کارشناسان آن ها در خارج از مجموعه مشغول فعالیت هستند.
و این کارشناسان مدام باید با تلفن شرکت در تماس باشند.
اما ممکن است تعداد این تماس ها با شرکت در طول روز بسیار زیاد باشد.
بنابراین عملاٌ هزینه های این تماس ها نباید بر عهده کارشناس باشد، بلکه باید شرکت این هزینه ها را متحمل شود.
بنابراین برای این که افراد ترغیب شوند که دائم در تماس باشند، یک ماژول تعریف می شود.
نام این ماژول CallBack یا برگشت از تماس می باشد.
عملکرد CallBack به چه صورت است؟
این ماژول یک شماره را به هر کارشناس اختصاص می دهد که در زمان هایی که کارشناس به خط شرکت میس کال بیندازند شرکت به طور خودکار با آن کارشناس تماس بگیرد و او را به کارشناس مربوطه که تعریف شده است وصل کند.
در ادامه با شرح یک مثال مفهوم این ماژول را برایتان شرح می دهیم.
به عنوان مثال:
یک شرکت که در حوزه شهرداری فعالیت می کند، برای بازدید از مکان هایی خاص نیاز دارد که کارشناسانش مدام به خارج از شرکت مراجعه کنند.
این کارشناسان نیاز دارند که با مدیر فنی که در شرکت حضور دارد مدام ارتباط بگیرند و یکسری موارد را به او گزارش دهند.
اگر این کارشناسان بخواهند برای ارتباط با مدیر فنی خود دائماٌ تماس بگیرند، مطمئناٌ متحمل هزینه های قابل توجه ای می شوند.
به همین منظور ماژول برگشت از تماس voipi برنامه ریزی شده است که از بروز چنین هزینه ای جلوگیری کند.
بدین ترتیب با وجود ماژول برگشت از تماس، کارشناسان به شرکت میس کال می اندازند و شرکت به طور خودکار با آن کارشناس تماس می گیرد و او را به مدیر فنی شرکت وصل می کند.
می بینید که به همین راحتی تماس برقرار می شود بدون اینکه کارشناس هزینه ای را متحمل شود.
جالب است بدانید این ماژول حتی می تواند بوق داخلی شرکت را در اختیار کارشناس قرار دهد تا کارشناس با هر داخلی که می خواهد تماس بگیرد.
بدین صورت که کارشناس پس از میس کال با شرکت منتظر می ماند تا شرکت به طور خودکار با او تماس بگیرد و بوق آزاد شرکت را در اختیار کارشناس قرار می دهد بدین صورت کارشناس به راحتی با هر داخلی که می خواهد تماس می گیرد.
ماژول CallBack برای چه کسب و کار هایی پیشنهاد می شود؟
این ماژول برای تمامی کسب و کار ها مناسب است و قابل پیاده سازی می باشد.
اما در درجه اول به کسب و کار هایی که کارشناسان آن ها خارج از مجموعه فعالیت دارند پیشنهاد می شود.