5 روش بهبود ارتباطات بین تیم با تلفن VOIP
هنگامی که بحث سرمایه گذاری مشاغل کوچک در عرصه ارتباطات پیش می آید می توان گفت که این مشاغل، در موقعیت منحصر به فردی قرار دارند.چرا که آن ها سرمایه ای را که در اختیار کسب و کار های بزرگ تر قرار دارند در اختیار ندارند، اما با استفاده از یک سرویس تلفن VOIP ، مشاغل کوچک می توانند یک سیستم ارتباطی جامع و حرفه ای را در سازمان خود داشته باشند.
برای انجام یک سرمایه گذاری مقرون به صرفه و ارزشمند، مشاغل کوچک باید از یک سرویس تلفنی VOIP استفاده کنند.
نکته منحصر به فرد تلفن های VOIP این است که آن ها می توانند مزایای بسیار گسترده ای را برای یک سازمان به ارمغان بیاورند.
که نه تنها باعث ارتقا و بهبود ارتباطات می شود بلکه بر هیئت مدیره و نحوه تعاملات کارمندان نیز تاثیر می گذارد.
1. این امر مشتریان بالقوه را تحت تأثیر قرار می دهد
هنگام تلاش برای رقابت با مشاغل بزرگ تر،
یکی از موانع اصلی موجود بر سر راه مشاغل کوچک،
ارزیابی میزان حرفه ای بودن آن ها و قابل اعتماد بودنشان نسبت به شرکت های بزرگ تر است.
شما ممکن است مجبور باشید هزاران نفر را برای رسیدگی به استعلام ها یا بودجه استخدام کنید.
یا یک منشی برای دریافت تماس ها داشته باشید.
اما با استفاده از تلفن های VOIP دیگر نیازی به صرف این هزینه ها نخواهد بود.
به دست آوردن اعتماد مشتریان بالقوه، به ویژه در مراحل ابتدایی راه اندازی شرکت امری ضروری است.
داشتن سرویس تلفن VOIP، تصویر قابل اعتمادی از شما را به مشتریانتان نشان می دهد.
لذا باعث می شود کارایی تجارت شما افزایش یافته و حرفه ای تر به نظر بیاید.
ممکن است که شما در یک روز شلوغ، نیروی انسانی کافی برای پاسخگویی به تمام تماس ها را نداشته باشید،
استفاده از موسیقی باعث می شود انتظار برای مشتریانتان قابل تحمل تر شود.
خطوط تلفن سنتی می توانند برای مدت طولانی اشغال بمانند،
همین امر باعث می شود که صدای بوق اشغال برای بسیاری از تماس گیرندگان پخش شود.
نرم افزار VOIP با قابلیت انتقال تماس باعث می شود که کارمندان بتوانند به موقع به مشتریان پاسخ دهند.
مشتریان به شرکتی اعتماد می کنند که احساس کنند قوی و قابل اعتماد است.
به همین دلیل ایجاد تصویر مناسب می تواند تأثیر مثبتی بر تجارت شما در سال های آتی داشته باشد.
معمولاٌ هر شرکت فقط یک فرصت دارد تا بتواند خود را در دنیای تجارت اثبات کند.
یک سرویس تلفن VOIP بهترین فرصت را برای ایجاد چنین وجهه ای در اختیار شما قرار خواهد داد.
2. این سیستم به شما کمک خواهد کرد تا تیم خود را قوی تر کنید
با رشد کسب و کار ممکن است بخواهید کارمندان جدیدی را استخدام کنید.
لکن با وجود یک خط تلفن سنتی این کار می تواند هزینه های اضافی زیادی را از لحاظ سخت افزاری و زمان آموزش کارمندان به همراه داشته باشد.
تلفن های VOIP به طور قابل توجهی هزینه های مربوط به این موضوع را کاهش می دهند.
با تهیه هدست هایی برای رایانه خود و یا کارمندانتان و استفاده از VOIP موبایل، می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید،
به این معنی که نیازی به خرید تلفن های جدیدی برای هر کارمند وجود ندارد.
علاوه بر این شرکت ویپی آموزش های گام به گام مفیدی را برای کمک به درک فواید و مضرات این سیستم در اختیار کارمندانتان قرار می دهد.
هنگامی که تیم شما آماده پیشرفت باشد، هزینه های ارتباطی مازاد نباید جلوی این پیشرفت را بگیرند.
لذا یک سرویس تلفنی VOIP از این هزینه ها جلوگیری خواهد کرد.
3. VOIP انعطاف پذیری لازم را برای تیم شما به ارمغان خواهد آورد
به عنوان یک تجارت کوچک، ممکن است نتوانید با شرکت های بزرگ تر در خصوص چیز هایی مانند تجملات اداری رقابت کنید؛
اما افزایش انعطاف پذیری می تواند به نفع شما عمل کند.
در تلاش برای ایجاد تعادل بهتری در بین کار و زندگی،
تعداد کارفرمایان بیشتری در حال کار، بر روی کار از راه دور و ساعات کاری سیال هستند.
نشستن در پشت میز کار و برقراری ارتباط با مشتری از طریق یک تلفن سنتی،
انعطاف پذیری کارمندانتان را تا حد زیادی کاهش می دهد.
یک سرویس تلفن VOIP نرم افزاری را در اختیار شما قرار می دهد که به کارمندان شما این امکان را می دهد تا از هر مکانی و در هر زمانی به کار خود رسیدگی کنند.
همچنین در ضمن تصویر حرفه ای خود را حفظ نمایند.
تحقیقات CIPD نشان داده كه شركت ها می توانند با ارائه آزادی بیشتر به کارمندانشان،
به روشی كه متناسب با نیاز های فردی آن ها باشد،
از مزایای بیشتری از جمله افزایش بهره وری، روحیه بهتر كاركنان و تعهد بیشتر آن ها به سازمان بهره مند شوند.
مراقبت از تیم یکی از بخش های اساسی اداره یک تجارت کوچک است.
همچنین یکی از دلایلی است که برخی از افراد کار برای یک سازمان کوچک تر را جذاب تر می دانند.
4. یک روز کاری آسان داشته باشید
چندین روش وجود دارد که سرویس تلفن VOIP می تواند به واسطه آن ها سطح بهره وری تجارت شما را ارتقا دهد.
تعویض سیستم های تلفنی قدیمی با یک سرویس تلفنی VOIP بصری و جامع باعث می شود تا کار برای کارمندانتان آسان تر شود.
ارتباط بین همکاران با استفاده از پیام رسان های مختلف ساده تر خواهد شد و کارمندان می توانند "وضعیت" خود را تعیین کنند
تا همکاران بدانند چه موقع آزاد هستند و می توانند با آن ها صحبت کنند.
همه این ها باعث می شود مدیریت زمان به نحو مؤثرتری انجام شود.
5. به حفظ روابط مشتری کمک می کند
برقراری ارتباط مثبت با مشتریان، کلید داشتن روابط طولانی مدت و مثمر ثمر با آن هاست.
وقتی مشکلی در برقراری ارتباط با شرکت به وجود می آید،
مشتریان، خسته و ناامید می شوند اما انعطاف پذیری سرویس تلفن VOIP اجازه می دهد تا یک تجارت در هر زمان و هر مکان در دسترس مشتریان قرار داشته باشد.
اگر در کسب و کار خود تصمیم گرفته اید که به کارمندان اجازه کار انعطاف پذیر را بدهید،
آن ها می توانند تماس های خود را در خانه یا از طریق دسک تاپ یا موبایل پاسخ دهند.
در صورت بروز مشکل، و یا وقتی که یکی از کارمندان هنگام کمک به مشتری به کمک همکار خود نیاز دارد،
می توان تماس را به شخص دیگری انتقال داد.
یک تماس سه جانبه برقرار کرد یا در حین تماس با همکار خود از طریق IM با مشتری نیز صحبت کرد.
این بدان معنی است که مشتری در انتظار پاسخ به تماس نخواهد ماند و خدمات رضایت بخشی را دریافت خواهد نمود.
نتیجه
امروزه، مشاغل باید برای ایستادگی در بازار تلاش کنند.
سیستم تلفن VOIP می تواند از جهات مختلفی به یک تجارت کوچک سود برساند و به تجارت شما کمک کند
تا یک تصویر حرفه ای را از خود در ذهن مشتری حک کنید.
شرکت ویپی آماده است تا با نیاز های شغلی در حال تغییر شما سازگار شود.
زندگی کاریتان را ساده تر کند و به شما این امکان را بدهد تا همیشه خدمت رسانی به مشتری را در اولویت قرار دهید.
برای کسب آگاهی بیشتر می توانید به مطالعه مطالب زیر بپردازید:
شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید و راه اندازی سیستم مرکز تماس VOIP با شماره گیری 02141961 و با گرفتن شماره داخلی 1 با کارشناسان متخصص شرکت ویپی تماس حاصل فرمایید.
با تشکر از همراهی شما.