VOIPI

افزایش رضایت مشتری در ویپ
پریسا بهرامی
/ دسته ها: مقالات

افزایش رضایت مشتری در ویپ

یک مرکز تماس هوشمند به دلیل اینکه دارای هدف مهمی چون افزایش رضایت مشتری می باشد، باید مدام در تغییر و بروزرسانی باشد.

بنابراین برای محقق نمودن چنین هدفی باید به فکر ایده هایی نو و خلاقانه باشد.

امروزه تمام شرکت ها و سازمان ها به این موضوع پی برده اند که برای جلب رضایت مشتریان خود نیاز به روابطی با کیفیت دارند.

در نتیجه داشتن یک مرکز تماس هوشمند ارتباط مستقیم با جلب رضایت مشتری دارد.

آن هم اگر مرکز تماس ویپ باشد.

این مرکز تماس از پیشرفته ترین و پر کاربرد ترین مرکز تماس ها در ایران می باشد.

در ادامه به بررسی افزایش رضایت مشتری در مرکز تماس ویپ خواهیم پرداخت.

با ما همراه باشید... .

افزایش رضایت مشتری در مرکز تماس ویپ

کاربرد نرم افزار ویپ در مواقع خلوت یا شلوغ:

ممکن است مراکز تماس در مواقعی از سال بسیار شلوغ باشند یا بالعکس در مواقعی نیز بسیار خلوت.

این موضوع یک روند عادی برای تمامی مراکز تماس در هر کسب و کاری است.

اما نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که در هر شرایطی باید رضایت مشتری حرف اول را بزند و رعایت شود.

اما حفظ رضایت مشتری ممکن است برای شرکت هزینه آور باشد.

به نظر شما چرا؟

به دلیل این که در هنگام شلوغی ممکن است کارمندان تماس هایی را از دست بدهند.

یا در هنگام ساعات خلوت کارمندان به طور نیمه وقت کار می کنند اما حقوق تمام وقت به آن ها داده می شود.

مرکز تماس voip هم زمان هم هزینه ها را کاهش خواهد داد و هم رضایت مشتری را به دست خواهد آورد.

شما می توانید در اوقاتی که خلوت هستید کارمندانی را به طور دور کاری با هزینه ای کمتر استخدام کنید.

مرکز تماس ویپ تمامی تماس ها را می تواند بر روی گوشی همراه آن ها منتقل کند و کارمندانی که به طور دور کار هستند در هر شرایط یا مکانی قادر به پاسخگویی آن ها خواهند بود.

به طور 24 ساعته می توانید در اختیار مشتریان باشید:

مشاغلی وجود دارند که به دلیل این که به درجه رشد کامل رسیده اند باید وقت بیشتری را صرف مشتریان کنند.

وگرنه در ساعاتی که نیستند مشتریان زیادی را از دست خواهند داد.

شما می توانید با استفاده از مرکز تماس ویپ به طور 24 ساعته در خدمت مشتریانتان باشید.

به گونه ای که کارمندان در روز های تعطیل هم حتی می توانند پاسخگوی مشتریان باشند.

آن ها می توانند تماس ها را بر روی گوشی همراه خود با همان شماره شرکت پاسخ دهند.

با این کار رضایت مشتری را حفظ کرده اید و همراه با آن ارتقاء فروش خواهید داشت.

مشاوره به زبان مشتریان خارجی خود:

ممکن است شرکت یا سازمان شما دارای مشتریان زیادی از خارج از کشور باشد.

به همین دلیل شما خیلی راحت می توانید کارمندانی در خارج کشور استخدام کنید که به زبان آن ها بتوانند صحبت کنند.

و آن ها را به مرکز تماس ویپ خود متصل نمایید.

تا مشتریان متوجه پراکندگی کارمندان شما نشوند و در ذهنشان یک سازمان بزرگ با کارشناسانی متعدد باشید.

در نتیجه به همین آسانی رضایت مشتری های خود را جلب می کنید.

مرکز تماس ویپ دارای کاربرد های زیادی می باشد که با هدف جلب رضایت مشتری ها طراحی شده است.

برخی از این کاربرد ها عبارت اند از:

  • امکان پخش آنلاین مکالمات برای مدیران
  • ضبط مکالمات
  • ارائه گزارشات کاربردی
  • امکان نظرسنجی
  • و...

به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم برای افزایش آگاهی به مطالعه مقاله مزایای ضبط مکالمات توسط ویپ بپردازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید و راه اندازی مرکز تماس voip می توانید با شماره گیری 02141961 و با گرفتن شماره داخلی 1 با کارشناسان متخصص بخش فروش شرکت ویپی تماس حاصل فرمایید.

از این که ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید از شما کمال تشکر را داریم.

3040 رتبه بندی این مطلب:
4/5

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

دی ان ان