VOIPI

چرا PBX جایگزینی برای نرم افزار ویپ نیست؟
پریسا بهرامی
/ دسته ها: مقالات

چرا PBX جایگزینی برای نرم افزار ویپ نیست؟

ما در مقاله چرا PBX جایگزینی برای نرم افزار ویپ نیست؟ قصد داریم شما را به پاسخ مناسب این سؤال برسانیم.

با ما همراه باشید... .

پیش از این به این موضوع اشاره کردیم که یک مرکز تماس تاثیر زیادی در جلب رضایت مشتری و ارتقاء فروش دارد.

مرکز تماس شما باید توانایی این را داشته باشد که در هر شرایطی راهی برای بهبود ارتباطات شما با مشتریان را فراهم سازد.

در گذشته پیش از محبوبیت مرکز تماس ویپ،

تمامی شرکت ها و سازمان ها از سیستم تلفن PBX برای تماس های داخلی و خارجی خود استفاده می کردند.

اما در این زمینه باید بگویم که این تلفن ها نمی توانند جایگزینی برای مرکز تماس ویپ باشند.

سؤالی که ممکن است پیش بیاید این است که چرا PBX جایگزین مناسبی برای مرکز تماس ویپ نیست؟

برای پی بردن به پاسخ صحیح این سؤال در ادامه با ما همراه باشید.

pbx به چه معناست؟

این سیستم یک سیستم تلفنی خصوصی می باشد، که شرکت ها با استفاده از آن می توانند چند خط داخلی را به خط اصلی وصل کنند.

با این کار تمام واحد های شرکت به راحتی می توانند به یک دیگر دسترسی داشته باشند.

این کار سبب می شود که هزینه ها کاهش یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سیستم pbx می توانید به مطالعه مقاله PBX و IP PBX به چه معناست؟ مراجعه نمایید.

چرا سیستم PBX با مرکز تماس ویپ متفاوت است؟

به طور کلی سیستم های PBX هیچ اثری بر مراکز تماس ندارند.

دلیل آن این است که قابلیت هایی که مرکز تماس ویپ می تواند در اختیار شرکت ها قرار دهد،

برای ارتباطات تلفنی با کیفیت، سیستم های PBX نمی توانند انجام دهند.

از جمله ضعف هایی که PBX دارد عبارت اند از:
  • نداشتن امکان صف تماس.
  • نداشتن امکان گوش دادن به تماس کارمندان به طور زنده بدون آن که خود آن ها متوجه شوند. (مانیتورینگ کردن تماس)
  • نداشتن قابلیت ارائه گزارشات کامل.
  • و...

کلام آخر

اگر در شرکت شما تماس های داخلی بیشتر از خارجی استفاده می شود،

و به طور کل هزینه زیادی بابت مکالمات متحول نمی شوید،

سیستم تلفنی PBX می تواند پاسخگوی نیاز شرکت شما باشد.

اما اگر به دنبال ارتقاء روابط خود با مشتریانتان هستید،

می توانید به فکر تهیه یک مرکز تماس voip با امکاناتی عالی و هزینه بسیار کم باشید و در کنار آن ارتقاء فروش داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر  از خدماتی که مرکز تماس voip ارائه می دهد به می توانید به مطالعه مقاله خدمات VOIP در ویپی بپردازید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید و راه اندازی مرکز تماس voip می توانید با شماره گیری 02141961 و با گرفتن شماره داخلی 1 با کارشناسان متخصص بخش فروش شرکت ویپی تماس حاصل فرمایید.

از این که ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید از شما سپاس گزاریم.

1103 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

دی ان ان