سیپ ترانک دارای چه مزیت هایی است؟ همه شرکت ها بدون شک به دنبال راهی برای توسعه فعالیت های خود همراه با کاهش هزینه ها هستند. امروزه سیپ ترانک با داشتن چنین هدفی انتخاب اکثر شرکت ها... ادامه مطلب
پاسخگویی به شکایات و مدیریت آن در مرکز تماس ویپ به طور کلی تقریباٌ 7 درصد از تماس هایی که روزانه در شرکت ها و مؤسسات گرفته می شود مربوط به بخش پاسخگویی به شکایات می باشد. ادامه مطلب
خطوط مخابراتی و انواع آن اگر قصد راه اندازی یک سیستم مرکز تماس در مجموعه خود دارید. ابتدا باید سطح آگاهی خود را در زمینه خطوط مخابراتی و انواع آن افزایش دهید. ادامه مطلب
5 روش بهبود ارتباطات بین تیم با تلفن VOIP با استفاده از یک سرویس تلفن VOIP ، مشاغل کوچک و نوپا می توانند یک سیستم ارتباطی جامع و حرفه ای را در سازمان خود داشته باشند... ادامه مطلب
10 دلیل کاهش هزینه های کسب و کار توسط سیستم VOIP ...اکثر فن آوری ها به شما این امکان را می دهند تا یکی از این دو هدف را دنبال کنید اما با استفاده از سیستم VOIP می توانید هر دو هدف را به انجام... ادامه مطلب
4 نکته برای برقراری ارتباط مناسب برقراری ارتباط فرآیند تبادل اطلاعات و ایده ها است.یک استراتژی ارتباطی مؤثر به حل مسئله کمک می کند، و همکاری و بهره وری را بهبود می بخشد. ادامه مطلب