VOIPI

لیست وبلاگ

لیست مقالات منتشر شده در سایت

10 دلیل کاهش هزینه های کسب و کار توسط سیستم VOIP
1134 بازدید

10 دلیل کاهش هزینه های کسب و کار توسط سیستم VOIP

قطعاٌ شما به عنوان یک مالک یا مدیر، به طور مداوم به دنبال کاهش هزینه ها یا بهبود درآمد خود هستید. اکثر فن آوری ها به شما این امکان را می دهند تا یکی از این دو هدف را دنبال کنید اما با استفاده از سیستم VOIP می توانید هر دو هدف را به انجام برسانید.

با استفاده از سیستم VOIP، دیگر به هیچ سیستم تجاری لوکسی نیازی ندارید.

شروع کار با برنامه VOIP در حد خرید یک شماره VOIP و عضویت در برنامه ساده است!

سیستم های تلفن ثابت و PBX برای ده ها سال در خدمت مشاغل بوده اند.

اما هم اکنون زمان آن است که آن ها را با سیستم جدیدی جایگزین کنیم.

برای درک بهتر این موضوع می توانید به مطالعه مقاله چرا PBX جایگزینی برای نرم افزار ویپ نیست؟ بپردازید.

اگر تا به حال از سیستم VOIP استفاده نکرده اید، شاید از قیمت برنامه های مختلف VOIP تعجب کنید.

فروشندگان چگونه می توانند برنامه های VOIP را با چنین هزینه کمی ارائه دهند؟

VOIP چگونه کار می کند؟

پاسخ در فن آوری ای است که ارائه دهندگان خدمات VOIP از آن استفاده می کنند.

VOIP برای مسیریابی تماس ها به شبکه های داده متکی است.

لذا نیازی به شبکه یا زیرساخت های اختصاصی ندارد.

به عبارت دیگر، تماس های صوتی شما به همان روشی که ایمیل و اسناد تان ارسال می گردند برقرار می شوند!

سازمان هایی که از VOIP cloud یا از خدمات VOIP  استفاده می کنند،

مجبور نیستند سخت افزار یا نرم افزار خاصی را خریداری کنند.

فروشنده شما خدمات تلفن را از طریق شبکه داده به شما ارائه می دهد.

و این فقط شروع مسیری است که در آن سیستم VOIP به شما کمک می کند تا بتوانید هزینه های خود را کاهش دهید.

حتی سال ها پس از تعویض سیستم نیز می توانید از مزایای آن برخوردار شوید.

در اینجا 10 دلیلی که نشان می دهد سیستم تلفن VOIP می تواند موجب صرفه جویی در هزینه های کسب و کار تان شود ذکر شده است.

1. سخت افزار

به آخرین باری که فناوری های سخت افزاری شرکت خود را ارتقا دادید، فکر کنید.

شما مجبور شدید سخت افزار و تجهیزات گران قیمتی را برای سیستم های خود خریداری کنید.

فن آوری VOIP بسیار متفاوت عمل می کند.

اگر خدمات تلفنی cloud VOIP را از یک فروشنده خریداری کنید، دیگر لازم نیست سخت افزاری بخرید.

(برای درک بهتر این موضوع به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم به مطالعه مقاله مرکز تماس ابری دارای چه مزایایی می باشد؟ بپردازید.)

درست است.

برای استفاده از VOIP می توانید آداپتور هایی را برای تلفن های رو میزی خود خریداری کنید.

با این حال، اکثر مشاغل برای برقراری و دریافت تماس، بر روی تلفن های سازگار با VOIP سرمایه گذاری می کنند.

این مدل ها می توانند از 50 دلار تا هزار دلار متغیر باشند.

اما لازم نیست که برای هر کارمند تلفن بخرید.

کاربران می توانند از طریق تلفن های شخصی، تبلت، لپ تاپ، رایانه و بسیاری از دستگاه های دیگر به سیستم متصل شوند.

تعداد تلفنی که باید بخرید بسته به نیاز شما و تعداد کاربران متفاوت می باشد.

2. نرم افزار

در دنیای دیجیتال امروز، هیچ سیستمی بدون نرم افزار قادر به انجام کار نیست.

در برنامه های سنتی، مجبور بودید مجوز هایی را برای برنامه های مختلف خریداری کنید.

و هر بار که فروشنده ویژگی جدیدی را اضافه می کرد، شما مجبور بودید مبلغی را برای نسخه بعدی آن پرداخت کنید.

به فکر افتتاح یک دفتر دوم هستید؟

اگر اینطور بود باید نرم افزار های بیشتری خریداری می کردید.

نرم افزار های تجاری معمولاً بر اساس هر کاربر قیمت گذاری می شوند.

این بدان معناست که هر بار که تجارت خود را گسترش می دادید باید مبلغ خاصی می پرداختید.

از طرف دیگر اگر به هر دلیلی کارمندان خود را از دست می دادید چه اتفاقی می افتاد؟

شما هنوز مجبور به پرداخت همان قیمت بودید.

اما با استفاده از برنامه های VOIP می توانید هزینه های نرم افزاری را فراموش کنید.

چرا که فروشندگان برای برقراری تماس از هر دستگاهی، یک برنامه هوشمند را ارائه می دهند.

اگر این گونه نبود، بازهم می توانید از هر کدام از برنامه های مد نظرتان در سازمان استفاده کنید!

از طریق داشبورد آنلاین به ویژگی های حساب و خدمات خود دسترسی پیدا کنید.

و فوراً تمام جنبه های سیستم را کنترل نمایید.

3. هزینه تماس

این گزینه شاید واضح ترین گزینه ای باشد که از طریق آن یک سیستم تلفن تجاری VOIP موجب صرفه جویی در هزینه هایتان می شود.

اگر تاکنون از نزدیک از یک برنامه VOIP استفاده کرده باشید، قطعاٌ متوجه شده اید که هزینه مکالمه با آن بسیار کم است.

در واقع، به نظر می رسد که این سیستم واقعا در این زمینه خوب عمل می کند.

قطعاٌ به یاد دارید که ما در مورد چگونگی عملکرد VOIP صحبت کردیم؟

تماس ها به هیچ وجه از طریق PSTN برقرار نمی شوند.

شما فقط هزینه بخشی از تماس را که از طریق شبکه معمولی برقرار می شود پرداخت می کنید.

بنابراین تماس های راه دور VOIP فقط به اندازه تماس های PSTN که در فواصل کوتاه برقرار می شوند هزینه خواهند داشت.

این بدان معناست که شما در مقایسه با هزینه دلاری ای که برای سیستم های سنتی می پرداختید،

برای هر دقیقه فقط چند سنت پرداخت می کنید.

در مورد تماس هایی که از شبکه داده شما خارج نمی شوند، چه می توان گفت؟

اینجاست که شما می توانید بخش عمده ای از پول خود را پس انداز کنید.

تماس های انجام شده در سازمان که معمولاٌ بین کارمندان برقرار می شوند رایگان هستند.

سازمانی که دارای چندین دفتر در سراسر کشور است، هزینه ای را برای تماس های برقرار شده از یک مکان به مکان دیگر پرداخت نمی کند.

کارمندان شما می توانند در خانه یا کافی شاپ نشسته و تماس های تجاری رایگانی را با هم برقرار کنند!

4. تعمیر و نگهداری

این گزینه نیز گزینه ایست که نشان می دهد سیستم VOIP چگونه می تواند موجب صرفه جویی در هزینه های تجارت شما شود.

از آنجا که هیچ تجهیزاتی برای تعمیر و نگهداری وجود ندارد، هزینه های جاری شما صفر خواهند بود.

لازم نیست دیگر نگران تعمیر سخت افزار یا تعویض سیم های قدیمی باشید.

هر بار که تجهیزات شبکه خود (روتر، مودم، سوئیچ و غیره) را ارتقا می دهید سیستم تلفن خود را نیز بهبود می بخشید!

5. ارتقاء

ارائه دهندگان سیستم های تجاری VOIP هیچ هزینه ای برای ارتقا و به روزرسانی های برنامه دریافت نمی کنند.

به طور کلی، برنامه های VOIP طیف گسترده ای از ویژگی های تجاری استاندارد را در بر می گیرند.

برخی از ویژگی ها ممکن است هزینه اضافی ای را به همراه داشته باشند یا به خاطر استفاده از  آن ها مجبور شوید برنامه فعلی را تغییر دهید.

اما لازم نیست هر بار که فروشنده سیستم را ارتقا دهد، به او هزینه جدیدی پرداخت نمایید.

ارتقا ها و به روز رسانی ها به صورت خودکار انجام می شوند و شما هیچ وقفه ای در سرویس تلفنی خود را تجربه نخواهید کرد.

فروشندگان VOIP قرارداد های سالانه ای را برای ارائه خدمات تلفنی یا ارتقای آن ها منعقد نمی کنند.

6. امنیت

یکی از تأثیرات ناگوار انتقال تماس های صوتی به شبکه داده شما این است که داده های شما ممکن است،

مانند سایر سیستم های رایانه ای تحت تاثیر انواع حملات سایبری قرار بگیرند.

این بدان معناست که باید هنگام انتخاب سیستم، امنیت را جدی بگیرید.

هکر ها و مجرمان می توانند به تلفن های شما دست پیدا کنند و تماس های غیر مجازی را برقرار نمایند.

آن ها حتی می توانند از سیستم تلفن شما به سرورهای رایانه تان (اگر از همان شبکه استفاده کنید) راه پیدا کنند.

خوشبختانه در عرصه تجاری، ارائه دهندگان خدمات، امنیت سیستم شما را حفظ خواهند کرد.

یک فروشنده مشهور اقدامات نرم افزاری متعددی را برای محافظت از سیستم تلفن شما در برابر استفاده غیر مجاز انجام خواهد داد.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بهترین کلمه های عبور را برای حساب های کاربری خودتان انتخاب نمایید.

برای مطمئن شدن از بالا بودن امنیت در سیستم ویپ تان می توانید به مطالعه مقاله امنیت voip بپردازید.

7. پرسنل

شما برای استفاده از یک سیستم تلفن VOIP نیازی به استخدام متخصصان ندارید.

برای تنظیم و کنترل تلفن ها نیز نیازی به استخدام شخص یا تخصیص بخش خاصی وجود ندارد.

به زمانی که برای کار های اداری و یا رسیدگی به تلفن های سنتی هدر می رود فکر کنید.

اکنون که کار های خسته کننده سنتی کنار گذاشته شده اند، کارمندان شما می توانند بر روی کارهای مهم تر تمرکز کنند.

در نظر بگیرید که با عدم استخدام یک یا دو نفر که فقط وظیفه شان رسیدگی به تلفن ها بود چقدر می توانید صرفه جویی کنید!

8. ارتباطات یکپارچه

هنگامی که صحبت از ارتباطات تجاری می شود، VOIP تازه شروع کار است.

بسیاری از سازمان ها قبلاً  سیستم های خود را به سیستم های ارتباطی (UC) یکپارچه ارتقا داده اند.

استفاده از این سیستم بدان معنی است که تمام کانال های ارتباطی خود را با هم تلفیق نمایید.

کارمندان می توانند به راحتی یکی از کانال های پیام کوتاه، پیام رسانی فوری، تماس صوتی و تماس های ویدیویی را انتخاب کنند.

برای اینکه این اتفاق بیفتد، همین امروز باید روی تلفن های VOIP سرمایه گذاری کنید.

چرا که این سیستم به عنوان پایه ای برای اکثر سیستم های UC درنظر گرفته می شود.

شما می توانید از ویژگی کنفرانس یا تماس ویدیویی استفاده نمایید.

و یا از افزونه های مفیدی مانند نشانه ها و علایم (کاربران می دانند چه کسی مشغول کار است؟ یا در حال صحبت می باشد)، استفاده کنید.

با ارتقاء سیستم تان از  VOIP به UC هزینه تجارت شما بسیار کمتر خواهد کرد

9. تحرک

آیا زمانی را که هنوز استفاده از تلفن های همراه چندان رایج نبود به یاد می آورید؟

درست یک دهه قبل، دیدن کسی که در حال کار با تلفن همراه بود به این معنی بود که او یکی از مقامات اجرایی عالی رتبه است.

اما حالا دیگر اینطور نیست.

تلفن های هوشمند اکنون در همه جا اعم از دفاتر یافت می شوند.

پس چگونه می توان از آن ها در زمینه شغلی استفاده کرد؟

شغل شما باید از تلفن های هوشمند پشتیبانی کند.

دیگر به داشتن چند تلفن رومیزی برای برقراری تماس های روزانه نیازی نیست.

بسیاری از سیستم های تلفن تجاری VOIP از انعطاف پذیری لازم برای برقراری انواع تماس ها برخوردار هستند.

تنها کاری که باید انجام دهید دانلود و نصب برنامه است.

و سپس می توانید فوراً با شماره VOIP خود تماس بگیرید.

10. برای آنچه که از آن استفاده می کنید هزینه می پردازید

سیستم های تلفن VOIP به شما این امکان را می دهند که فقط برای منابعی که از آن ها استفاده می کنید هزینه پرداخت کنید.

علاوه بر این این سیستم انعطاف پذیری فوق العاده ای را به تجارت شما می بخشد.

با استفاده از صورت حساب هایی که بر حسب ثانیه محاسبه می شوند، تماس های شما دیگر هزینه زیادی را برایتان به همراه نخواهند داشت.

یعنی اگر یک تماس 2 دقیقه 16 ثانیه طول بکشد، شما هزینه همان 2 دقیقه و 16 ثانیه را پرداخت خواهید کرد نه بیشتر.

این اصل در مورد منابعی مانند شماره تلفن، خطوط و کاربران نیز کاربرد دارد.

با توجه به نیاز خود می توانید آن ها را اضافه و حذف کنید.

لازم نیست هزینه کل ماه را پرداخت کنید یا کمترین مقدار را خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید و راه اندازی سیستم مرکز تماس VOIP می توانید با شماره گیری 02141961 و با گرفتن شماره داخلی 1 با کارشناسان متخصص بخش فروش شرکت ویپی تماس حاصل فرمایید.

از این که ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید از شما بسیار سپاس گزاریم.

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

دی ان ان