VOIPI

لیست وبلاگ

لیست مقالات منتشر شده در سایت

مرکز تماس ابری دارای چه مزایایی است؟
2903 بازدید

مرکز تماس ابری دارای چه مزایایی است؟

ارتباط مناسب با مشتریان تنها راهی است که شما را به نقاط پیشرفت و تلقی می رساند. بنابراین اگر به دنبال ارائه خدمات عالی هستید باید به فکر تهیه یک مرکز تماس ابری باشید.

ما در این مطلب شما را با مزیت های یک مرکز تماس ابری آشنا خواهیم کرد.

اما پیش از آن به طور خلاصه به تعریف این مرکز تماس می پردازیم.

با ما همراه باشید... .

فناوری مرکز تماس ابری

مرکز تماس ابری که به آن Hosted PBX می گویند،

به ارائه راه حل هایی بهتر به کارمندان یک شرکت یا سازمان می پردازد.

قابلیت هایی که این فناوری دارد از راه حل های قدیمی بسیار مناسب تر و پیشرفته تر است.

اگر یک مجموعه مجهز به این سیستم باشد تمامی کارکنان می توانند در هر مکان و در هر زمانی که هستند به راحتی از امکانات آن بهره ببرند.

این سیستم مانند تلفن های قدیمی هزینه آور نیستند به دلیل اینکه بر پایه شبکه IP می باشد.

مرکز تماس ابری دارای چه مزایایی است؟

1. عدم نیاز به تجهیزات:

از تهیه و راه اندازی تجهیزات تا نگهداری و استفاده از آن ها همیشه شرکت ها یا سازمان ها را متحمل هزینه های زیادی کرده است.

زمانی که به تهیه این مرکز تماس می پردازید خواهید دید که این مرکز تماس از راه دور قابل کنترل است؛

همچنین شما می توانید همیشه با بخش پشتیبان آن در ارتباط باشید.

تنها تجهیزاتی که باید تهیه کنید یک IP phone است که حتی در صورت فراهم نکردن آن می توانید از سافت فون و یا پنل تحت وب آن استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از خرید IP phone ها می توانید به مقاله راهنمای خرید IP phone بپردازید.

2. یکپارچگی:

این سیستم می تواند مرکز تماس یک مجموعه را در چندین مکان جغرافیایی متفاوت به هم متصل کند.

این مزیت سبب نظم بخشیدن و یکپارچگی مجموعه شده و باعث بازخورد مناسب برای شرکت است.

می توان گفت یکپارچه ساختن مجموعه از برترین مزیت های مرکز تماس ابری می باشد.

3. پایین آوردن هزینه ها:

با به کار گیری فناوری مرکز تماس ابری دیگر مجبور به پرداخت هزینه نصب راه اندازی خرید تجهیزات و... نیستید.

حتی دیگر نیازی به خرید سخت افزار یا نرم افزار های گران قیمت نیستید.

شرکت شما تنها هزینه خرید این سیستم را پرداخت می کند.

پس از آن هیچ هزینه غیر قابل پیش بینی برای شرکت رخ نخواهد داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید و راه اندازی مرکز تماس voip می توانید با شماره گیری 02141961 و با گرفتن شماره داخلی 1 با کارشناسان متخصص بخش فروش تیم ویپی تماس حاصل فرمایید.

از این که ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید از شما سپاس گزاریم.

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

دی ان ان