VOIPI

لیست وبلاگ

لیست مقالات منتشر شده در سایت

منظور از Dialer چیست؟
2104 بازدید

منظور از Dialer چیست؟

Dialer یا دایلر یک نرم افزار، برای نظم بخشیدن به تماس های خروجی است.

از این نرم افزار بیشتر برای تبلیغات یا بازاریابی استفاده می شود.

در ادامه شما را بیشتر با این نرم افزار پر کاربرد آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید... .

Dialer چیست؟

وظیفه Dialer ایجاد همزمان چندین تماس در لحظه است که قابلیت تنظیم زمان و اجرا به طور اتوماتیک را دارد.

به دلیل این که این نرم افزار قابلیت تنظیم تماس در آینده را دارد، ابزار مناسبی برای بازاریاب ها می باشد.

به عنوان مثال: زمانی که شما با مشتری خود تماس می گیرید، مشتری ممکن است از شما خواستار زمان بیشتری برای فکر کردن باشد.

تا بتواند به این نتیجه برسد که از شما خرید کند یا خیر.

شما پس از اتمام تماس، تماس بعدی را در تایمی که می خواهید تنظیم می کنید.

تا با رسیدن تایم مناسب تماس، نرم افزار Dialer به طور خودکار با مشتری تماس بگیرد.

این مزیت سبب می شود تا شما مشتریان خود را به دلیل فراموشی یا دیر تماس گرفتن از دست ندهید.

به همین دلیل برای شرکت ارتقاء فروش را به همراه خواهد داشت.

از دیگر مزایای مهم Dialer می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مزایای Dialer

1. اطلاع رسانی به مشتریان:

این مزیت Dialer بر حسب مناسبت های مختلف می تواند به مشتریان مهم یک شرکت پیام های تبریک ارسال کند.

یا محدود شدن کالاها را اطلاع رسانی کند.

حتی به عنوان مثال می تواند برای یک آموزشگاه بسیار پر کاربرد باشد.

ممکن است یک کلاس آموزشی به دلایل مختلفی برگزار نگردد.

نرم افزار Dialer با اطلاع رسانی این خبر به تمامی دانش آموزان به طور همزمان می تواند آن ها را با خبر کند.

مرکز تماس ویپ تمام این خصوصیات را به همراه امکاناتی گسترده تر در اختیار این مراکز قرار می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از تاثیر نرم افزار voip در مراکز آموزشی می توانید به مطالعه مقاله کاربرد ویپ در مراکز آموزشی بپردازید.

2. انتقال تماس به شخص دیگر:

این امکان وجود دارد زمانی که با مشتری در حال مکالمه هستید،

از شما سؤالی بپرسد که از آن اطلاعی ندارید این نرم افزار به شما کمک می کند که تماس را به شخصی که اطلاعات کافی دارد انتقال دهید.

این شخص می تواند دارای خط ثابت یا همراه باشد.

که این اتصال تماس می تواند به شیوه های زیر انجام شود:

  • تماس با مشتری و سپس انتقال آن به کارشناس.
  • تماس با کارشناس مربوطه و سپس اتصال به مشتری.
  • تماس با هر دوی آن ها به طور هم زمان.

برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید و راه اندازی نرم افزار voip می توانید با شماره گیری 02141961 و با گرفتن شماره داخلی 1 با کارشناسان متخصص بخش فروش تیم ویپی تماس حاصل فرمایید.

از این که ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید از شما سپاس گزاریم.

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

دی ان ان