VOIPI

لیست وبلاگ

لیست مقالات منتشر شده در سایت

راهنمای خرید IP phone
2216 بازدید

راهنمای خرید IP phone

در مقاله راهنمای خرید IP phone سعی بر این است که به شما کمک کنیم تا بهترین انتخاب را در تهیه تلفن مجموعه خود داشته باشید.

در ادامه با ما همراه باشید... .

قبل از خرید تلفن voip یا تلفن تحت شبکه IP phone باید این نکته را در نظر بگیرید که به چه نوع تلفنی نیاز دارید؟

پس از پاسخ به این سؤال می توانید برای تهیه تلفن voip اقدام نمایید.

به بیان ساده تر بهتر است ابتدا نیاز های خود را روی دایره بریزید.

سپس با بررسی آن ها به خرید تلفن voip بپردازید.

نکته هایی وجود دارد که اگر به آن ها عمل کنید قطعاٌ یک انتخاب مناسب خواهید داشت.

در ادامه به ذکر این نکات می پردازیم.

راهنمای خرید IP phone یا تلفن voip

1. چه نوع سازمان یا شرکتی قرار است از تلفن IP phone استفاده نماید؟

در ابتدا باید مشخص شود آیا یک سازمان بزرگ با تعداد کارمندان بالا نیاز به خرید IP phone دارد؟

یا یک شرکت کوچک با تعداد کارمندان کم؟

2. بررسی این موضوع که هر کارمند در لحظه چند تماس را دریافت می کند؟

پاسخ دقیق به این سؤال می تواند بسیار در امر خرید IP phone یا تلفن voip به شما کمک کند.

زمانی که تلفن voip را تهیه می کنید تعداد داخلی هایی که قرار است سیستم تلفنی voip دریافت نماید در آن تعریف می شود.

3. خواسته های شما از تلفن voip چیست؟

قبل از خرید IP phone ابتدا بهتر است امکاناتی که در آن موجود است را بسنجید.

سپس تصمیم بگیرید که کدام امکانات بیشتر به کار شما می آید.

برای مثال امکاناتی مانند:

  • امکان اتصال هدست
  • ویدئو کنفرانس
  • مکالمه تصویری به طور زنده
  • دفتر تلفن

و خیلی قابلیت های دیگر که بهتر است با بررسی آن ها به یک تصمیم مناسب دست یابید.

4. تخصیص دادن بودجه کافی برای خرید IP phone

در خرید تلفن voip نکات مهم تری وجود دارد که باید آن ها را در اولویت قرار دهیم.

اما به هر حال بهتر است یک مبلغ مناسبی برای تهیه تلفن voip اختصاص دهید تا با دیدی باز بیشتر بر روی امکانات آن تمرکز نمایید.

5. در تلفن IP phone باید از چه پروتکل ها و کدک هایی استفاده شود؟

باید تلفنی تهیه نمایید که توانایی پوشش پروتکل ها و کدک های مورد نظر را داشته باشد.

بنابراین بهتر است قبل از خرید به این نکته توجه شود.

6. امکان مدیریت

در زمینه مدیریت باید این نکته در نظر گرفته شود که سیستم تلفنی امکان انتقال دادن تماس و یا توانایی برقراری چندین تماس در لحظه را داشته باشد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالعه مقاله نکاتی برای انتخاب بهترین مرکز تماس برای شرکت ها و 8 عامل مهم قبل از انتخاب ارائه دهنده خدمات VOIP بپردازید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، خرید و راه اندازی مرکز تماس VOIP می توانید با شماره گیری 02141961 و با گرفتن شماره داخلی 1 با کارشناسان متخصص فروش تیم ویپی تماس حاصل فرمایید.

از این که ما را تا پایان این مطلب همراهی نمودید از شما تشکر می کنیم.

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

دی ان ان