نرم افزار voip و گزارشات کاربردی
ما در این مقاله قصد داریم راجع به نرم افزار voip و گزارشات کاربردی که در اختیار مدیران قرار می دهد صحبت کنیم.
خوشحال می شویم اگر ما را تا پایان این مطلب همراهی نمایید.
در سیستم مرکز تماس voip به دلیل این که این سیستم بر پایه نرم افزار می باشد،
بنابراین توانایی این را دارد که هر گونه گزارشی که مرتبط با این شیوه ارتباطات است را در اختیار مدیران قرار دهد.
گفتنی است که گزارشات نرم افزار voip برای تمامی مدیران قابل استفاده می باشد؛
به ویژه مدیرانی که بخش فروش را مدیریت می کنند.
چرا که مهم ترین بخش در تمامی شرکت ها و سازمان ها بخش فروش می باشد.
بنابراین با داشتن گزارشاتی مناسب می توان بهتر این بخش ها را مدیریت کرد و قوت بهتری به آن بخشید.
در گذشته تلفن های سانترال به دلیل این که ماهیت سخت افزاری داشتند، نمی توانستند گزارشی در اختیار مدیران قرار دهند.
اما امروزه با روی کار آمدن نرم افزار voip تمام این مشکلات حل شده است.
نرم افزار voip چه گزارشاتی ارائه می دهد؟
- گزاش تعداد تمامی تماس ها
- گزارش تماس هایی که پاسخ داده شده است
- گزارش تماس هایی که پاسخ داده نشده است
گزارشات نرم افزار voip از تماس هایی که پاسخ داده شده است
- نمایش دادن تعداد تماس های پاسخ داده شده.
- به نمایش گزاشتن طول مدت هر تماس.
- نشان دادن میانگین مدتی که مخاطب در صف انتظار بوده است.
- نشان دادن تماس هایی که انتقال داده شده اند.
- بر اساس تماس های چند منظوره چه تعداد تماس پاسخ داده شده است.
- تماس هایی که بر اساس صف انتظار پاسخ داده شده اند.
- مشخص نمودن تماس های پاسخ داده شده بر اساس داخلی یا خارجی.
- تعداد اپراتور های در صف.
- نمایش دادن جزئیات تماس هایی که مدت طولانی مکالمه آن ها طول کشیده است.
- روشن ساختن دلیل قطع شدن ارتباط ها.
- اپراتور ها چه تعداد تماسی را دنبال نموده اند.
- میانگین گرفتن از حداقل یا حداکثر طور مکالمه مخاطبانی که در صف انتظار بوده اند.
- میانگین گرفتن از حداقل یا حداکثر طول مکالمه تمامی تماس ها.
- مشخص نمودن تعداد تماس هایی که هر اپراتور گرفته است.
گزارشات نرم افزار voip از تماس هایی که بی پاسخ بوده است
- گرفتن میانگین از مدت زمانی که قبل از قطعی گذشته است.
- مشخص نمودن میانگین مدت زمان تماس هایی که قبل از قطعی در صف انتظار بوده اند.
- تعیین نمودن دلیل قطع تماس
- تعیین نمودن چندمین نفر بودن در صف انتظار در زمان قبل از قطعی تماس.
- جزئیات تماس های قطع شده
- تعیین تعداد تماس هایی که بر اساس صف انتظار بی پاسخ مانده اند.
- تقسیم نمودن کل تماس های بی پاسخ بر اساس مدت زمان بی پاسخی آن ها.
- نمایش تماس های بی پاسخی که بر اساس سیستم IVR بی پاسخ مانده اند.
- تعیین نمودن تماس هایی که بر اساس چند منظوره بودن آن ها بی پاسخ مانده اند.
- میانگین کل از تمامی تماس های بی پاسخ.
گزارشات نرم افزار voip بر اساس توزیع اتوماتیک تماس های ورودی
- نشان دادن مجموع تماس هایی که به طور اتوماتیک به اپراتور ها وصل شده اند.
- نشان دادن حداقل یا حداکثر تماس های اتوماتیک توزیع شده که پاسخ داده شده اند.
- نمایش مجموع تماس های جستوجو شده.
- تماس های توزیع شده در هر صف انتظار.
- مشخص نمودن درصد تعداد تماس های توزیع شده که با پاسخ گویی یا عدم پاسخ گویی مواجه شده اند.
- تعیین تماس های توزیع شده بر اساس ترمینال
- تعیین درصد تماس های توزیع شده که در ترمینال پاسخ داده شده یا نشده اند.
- تعیین تمامی تماس های توزیع شده که در ترمینال پاسخ داده شده یا نشده اند.
گزارشات نرم افزار voip بر اساس کد ناحیه
- تعیین کد ناحیه هر تماس
- تعداد تماس ها بر اساس کد ناحیه
- گرفتن درصد میانگین مدت تماس ها
- نشان دادن تمامی تماس های پاسخ داده شده بر اساس کد ناحیه
- درصد موقعیت ها بر اساس تماس هایی که پاسخ داده شده اند.
- درصد موقعیت ها بر اساس تماس هایی که پاسخ داده نشده اند.
- تفکیک کد های ناحیه بر اساس زیر رشته های آن ها.
برای اطلاع از کاربرد های نرم افزار voip در صنف های مختلف می توانید به مطالعه مطالب زیر بپردازید:
برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید و راه ندازی نرم افزار voip شما عزیزان می توانید با شماره گیری 02141961 و گرفتن شماره داخلی 1 با کارشناسان متخصص بخش فروش تیم ویپی تماس حاصل فرمایید.
از این که ما را تا آخر این مطلب همراهی نمودید از شما کمال تشکر را داریم.