کاربرد ویپ در آژانس مسافرتی
در این مقاله قصد بر این است که کاربرد ویپ در آژانس مسافرتی را برایتان شرح دهیم.
خوشحال می شویم اگر تا پایان این مطلب ما را همرایی نمایید.
تمامی آژانس های مسافرتی با هدف حفظ مشتری کنونی و جذب مشتریان بالقوه به فعالیت خود ادامه می دهند.
نرم افزار ویپ برای دستیابی به چنین اهدافی به کمک آن ها آمده است.
نرم افزار مرکز تماس ویپ با قدرت گسترش مشتری در تمامی عرصه های کسب و کار بسیار پیش روی کرده است.
به خصوص در صنف هایی مانند آژانس مسافرتی.
در ادامه دلیل کاربرد ویپ در آژانس مسافرتی را برایتان شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید... .
کاربرد ویپ در آژانس مسافرتی چیست؟
افرادی که در آژانس های مسافرتی فعالیت داشته اند می دانند که این صنف از کسب و کار، نیاز دارد که به طور 24 ساعته در دسترس مشتریان باشد.
امروزه تمامی کسب و کار ها به ویژه آژانس های مسافرتی در فضای اینترنت در حال تبلیغات هستند؛
به دنبال آن مشتریان بسیاری جذب این تبلیغات در اینترنت می شوند.
می دانید که در فضای اینترنت محدودیت زمانی وجود ندارد و ممکن است مشتری در هر ساعتی جذب شود.
این یکی از دلایلی می باشد که مشتریان آژانس مسافرتی، به طور 24 ساعته نیاز به دسترسی خدمات آن ها دارند.
بنابراین آژانس های مسافرتی مجبور هستند به طور 2 شیفته پرسنل خود را افزایش دهند تا توانایی پاسخ گویی 24 ساعته فراهم گردد.
که این امر بسیار هزینه آور است.
نرم افزار ویپ کاملاٌ کار آژانس های مسافرتی را آسان کرده است.
ویپ با برقراری منوی صوتی چند زبانه و صندوق صوتی 24 ساعته، فرصت های تجاری آژانس های مسافرتی را حفظ می کند.
همچنین هزینه ها را به حداقل می رساند.
در ادامه با ذکر یک مثال کاربرد ویپ در آژانس مسافرتی را شرح خواهیم داد.
فرض کنید شخصی انگلیسی زبان، در بخشی از کشور با شما تماس می گیرد.
فرض می گیریم آژانس مسافرتی شما دارای سیستم تلفنی ویپ است.
این شخص در تماس با شما با این پیغام مواجه می شود:
- For English Press One
- اللغة العربیة رقم الثانی
- برای زبان فارسی کلید 3 را فشار دهید.
مشتری انگلیسی زبان با فشردن کلید یک می تواند منوی صوتی انگلیسی را در اختیار داشته باشد.
او این موضوع را می داند که خارج از تایم کاری تماس گرفته است.
بنابراین نرم افزار ویپ این امکان را برای او قرار داده است که لیست پرواز های موجود را بشنود.
سپس برای رزرو پرواز می تواند از صندوق صوتی استفاده کند.
در این قسمت
نرم افزار ویپ پس از برقراری این تماس، پیام صوتی که در اختیار مشتری قرار داده شده است را به طور خودکار در ایمیل شما ارسال خواهد کرد.
سپس شما با دیدن بلیط مورد نیاز شخص، آن را برای مشتری رزرو می کنید.
بعد از رزرو، با یک تماس او را از رزرو بلیط مورد نظرش مطمئن می سازید.
نرم افزار ویپ برای حفظ مشتریان چطور عمل می کند؟
مشتری انگلیسی زبان شما به دلیل داشتن تجربه سفری دقیق و منظم تصمیم می گیرد، برای سفر های بعدی خود نیز از آژانس مسافرتی شما استفاده نماید.
بنابراین پس از 4 ماه قصد سفر بعدی را دارد اما با گذشت 4 ماه، این شخص نام آژانس مسافرتی شما را به خاطر ندارد.
بنابراین با دیدن نام آژانس های مسافرتی رقیب شما مجبور است از آن ها استفاده کند.
با این روند ممکن است، بسیاری از فرصت های عالی را آژانستان، از دست بدهد.
نرم افزار ویپ برنامه ویژه ای برای جلوگیری از این روند دارد.
نرم افزار ویپ با فرستادن یک پیام با محتوایی تشکر آمیز، در سفر اول این شخص انگلیسی زبان
هم از او تشکر می کند بابت سفر در آژانس مسافرتی شما و هم نام و لینک آژانس را به او یادآوری می کند.
این پیامک با تکرار ماهی یک بار، باعث می شود این شخص نام آژانس مسافرتی شما را به خاطر داشته باشد.
در نتیجه سفر های بعدی را با شما مجدداٌ تجربه خواهد کرد.
می بینید که با استفاده از نرم افزار مرکز تماس ویپ، می توانید هزینه های خود را کاهش دهید و عملکردی با کیفیت تر داشته باشید.
گفتنی است که نرم افزار ویپ تنها این ویژگی ها را ندارد.
بلکه دارای کارایی های بسیار دیگری است.
پیشنهاد می کنیم قبل از خرید نرم افزار ویپ مقاله 8 عامل مهم قبل از انتخاب ارائه دهنده خدمات VOIP را مطالعه فرمایید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر، خرید و نصب تجهیزات ویپ، می توانید با شماره گیری 02141961 و با گرفتن شماره داخلی 1 با بخش فروش شرکت ویپی تماس حاصل فرمایید.
از اینکه ما را تا پایان این مطلب همراهی نمودید بسیار سپاس گزاریم.