راه اندازی تلفن voip در خانه
راه اندازی تلفن voip در خانه در چند گام صورت می گیرد.
ما قصد داریم تمام مراحلی که برای نصب و راه اندازی آن باید طی کنید را در اختیارتان قرار دهیم.
در ادامه با ما همراه باشید... .
راه اندازی تلفن voip در خانه چگونه صورت می گیرد؟
مرحله اول:
ابتدا باید به تهیه دستگاه آداپتور تلفن voip بپردازید.
لازم به ذکر است که مرکز تماس voip نمی تواند بر روی تلفن های معمولی نصب گردد.
مگر آنکه تجهیزات لازم را برای آن ها فراهم کنید.
باید به توصیه های سرویس دهندگان تلفن voip برای قرار دادن آداپتور در محل مناسب توجه کنید.
به دلیل اینکه همه آداپتور ها خصوصیاتشان یکی نیست.
به همین دلیل محل قرار گرفتن آن ها با هم متفاوت است.
در نتیجه حتماٌ با کارشناسان مربوطه در این زمینه صحبت کنید.
مرحله دوم:
دقت داشته باشید که تلفن حتماٌ باید به پورت اول آداپتور که مربوط به خط تلفن است متصل گردد.
نکته قابل توجه دیگر این است که خط تلفن حتماٌ باید استاندارد باشد.
مرحله سوم:
برای روشن شدن آداپتور باید کابل برق را به قسمت پشت آداپتور وصل کنید.
مرحله چهارم:
در این قسمت راه اندازی voip به درستی انجام شده است و تنها نکته آن این است که ملزومات تلفن voip را باید هر چند وقت یک بار بروزرسانی کنید.
مرحله پنجم:
با روشن کردن تلفن voip و شنیدن صدای شماره گیری تلفن، از راه اندازی کامل سیستم مطمئن شوید.
اگر شما به عنوان اولین بار به راه اندازی تلفن voip در خانه می پردازید؛
رعایت نکاتی در حین راه اندازی و نصب قطعات سیستم ویپ در خانه ضروری است.
اگر می خواهید متحول هزینه های سنگین نشوید، به نکات زیر توجه کنید.
نکات مهم پس از راه اندازی تلفن voip در خانه
1. تست voip را انجام دهید
پس از این که عملیات راه اندازی voip را انجام دادید،
تستی تحت عنوان تست ویپ وجود دارد که باید آن را حتماٌ انجام دهید.
انجام این تست به شما کمک می کند تا ظرفیت پهنای باند فعلی خود را بدانید.
این کار باعث می شود بعد ها اگر سیستم voip دچار مشکل شد،
بدانید که ممکن است بخشی از این مشکل مربوط به پهنای باند شما باشد.
تست voip به شما این امکان را می دهد تا میزان تاخیری که در انتقال بسته های دیتا یا اطلاعات را دارد، بسنجید.
این مورد یکی از مشکلات رایج در سیستم تلفنی ویپ است که در مقاله مشکلات تلفن voip به آن اشاره کرده ایم.
دقت داشته باشید که بسیاری از استفاده کنندگان سیستم voip به دلیل خرید voip نامناسب از شرکت های نامعتبر دچار مشکلاتی می شوند که بخش عظیم آن به پهنای باند مرتبط می شود.
2. گزینه های موجود در voip را پس از راه اندازی سیستم چک کنید.
بسیاری از شرکت ها ادعای گذینه های مختلفی در سیستم voip می کنند.
برای مطمئن شدن از صحت گفته آن ها، بهتر است پس از راه اندازی voip به بررسی تمام گزینه های آن بپردازید.
برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید و راه اندازی سیستم مرکز تماس voip می توانید با شماره گیری 02141961 و با گرفتن شماره داخلی 1 با کارشناسان متخصص بخش فروش تیم ویپی تماس حاصل فرمایید.
از همراهی شما بسیار متشکریم.