منظور از صدای مشتری چیست؟ آیا صدای مشتری تنها به معنای لغوی خود معنی می دهد؟ یا دارای استراتژی های دیگری است که موجب موفقیت یا عدم موفقیت یک کسب و کار می شود؟ ادامه مطلب
افزایش رضایت مشتری در ویپ یک مرکز تماس هوشمند به دلیل اینکه دارای هدف مهمی چون افزایش رضایت مشتری می باشد، باید مدام در تغییر و بروزرسانی باشد..... ادامه مطلب
چرا PBX جایگزینی برای نرم افزار ویپ نیست؟ ما در مقاله چرا PBX جایگزینی برای نرم افزار ویپ نیست؟ قصد داریم شما را به پاسخ مناسب این سؤال برسانیم. با ما همراه باشید... . ادامه مطلب
مزایای ضبط مکالمات توسط ویپ مرکز تماس ویپ به دلیل ارائه امکانات گسترده به شرکت ها و سازمان ها به محبوبیت زیادی دست یافته است. یکی از این امکانات پر کاربرد ضبط مکالمات... ادامه مطلب
منظور از Dialer چیست؟ Dialer یا دایلر یک نرم افزار، برای نظم بخشیدن به تماس های خروجی است.از این نرم افزار بیشتر برای تبلیغات یا بازاریابی استفاده می شود. ادامه مطلب
مرکز تماس ابری دارای چه مزایایی است؟ ما در این مطلب شما را با مزیت های یک مرکز تماس ابری آشنا خواهیم کرد.اما پیش از آن به طور خلاصه به تعریف این مرکز تماس می پردازیم. ادامه مطلب