منظور از صدای مشتری چیست؟
آیا صدای مشتری تنها به معنای لغوی خود معنی می دهد؟
یا دارای استراتژی های دیگری است که موجب موفقیت یا عدم موفقیت یک کسب و کار می شود؟
برای آگاهی از این موضوع به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.
انجام فعالیت هایی برای خدمت رسانی به مشتریان، زمانی برای شرکت یا سازمان ارزشمند است که بازخورد مناسبی داشته باشد.
باید از دید مشتری نتیجه ارائه خدمات، به رضایت و تجربه همکاری عالی ختم شود.
بنابراین برای ایجاد این حس در مشتری باید صدای مشتری از ابتدا تا پایان همکاری به بهترین شکل از طرف شرکت انجام گردد.
در حال حاضر موضوع صدای مشتری یک بحث چالش بر انگیز در شرکت ها و سازمان ها است.
پیش از ادامه دادن به این مطلب به شما پیشنهاد می کنیم برای افزایش سطح آگاهی خود در این زمینه به مطالعه مقاله افزایش رضایت مشتری در ویپ بپردازید.
عملکرد صدای مشتری در شرکت ها و مؤسسات چه چالش هایی را به دنبال داشته است؟
- طراحی و برنامه ریزی یک نظر سنجی بی کیفیت و ضعیف.
- راهنمایی ضعیف مشتریان در خصوص چگونگی بهره مندی از داده ها.
- وجود مشکلات فنی در مدیریت نظر سنجی ها.
برای جلوگیری از روی داد چنین اتفاقاتی باید ابتدا به دلایل ایجاد این مشکلات بیندیشید.
مدیران شرکت با آگاهی از ضعف های خود می توانند به حل آن ها بپردازند.
برای آگاهی از این ضعف ها باید به سؤالات زیر پاسخ دهید:
- شیوه رفتار کارشناسان شما با مشتریان چگونه است؟
- مشتریان با چه کارشناسانی بیشتر صحبت می کنند؟
- آیا شیوه آموزش به کارشناسان مناسب بوده؟
- از چه ابزار هایی برای تعامل با مشتری استفاده کرده اند؟ (مانند تلفن گویا)
- آیا مشتری از تجربه همکاری با شما خوشنود است؟
- آیا آن ها از شما شکایتی دارند؟
- مشتری شما آیا تمایل دارد به طور مجدد با شما همکاری کند؟
- درباره شما با دوستان خود صحبت می کنند؟ صحبت آن ها مثبت است یا منفی؟
برای بهبود روابط شرکت یا سازمان شما، تیم ویپی پیشنهادات جالبی برایتان دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید و راه اندازی مرکز تماس voip شما عزیزان می توانید با شماره گیری 02141961 و با گرفتن شماره داخلی 1 با کارشناسان متخصص بخش فروش شرکت ویپی تماس حاصل فرمایید.
از این که ما را تا پایان مقاله منظور از صدای مشتری چیست؟ همراهی کردید از شما کمال تشکر را داریم.