VOIPI

لیست وبلاگ

لیست مقالات منتشر شده در سایت

ویژگی های ویپ که رضایت مشتریان را افزایش می دهد
1113 بازدید

ویژگی های ویپ که رضایت مشتریان را افزایش می دهد

ویژگی های ویپ که رضایت مشتریان را افزایش می دهد

رضایت مشتریان

رضایت مشتریان و موفقیت در کسب و کار به طور ویژه ای به فراهم آوردن سرویس دهی خوب به مشتری ،وابسته است. حتی کوچکترین محرک در این زمینه در رقیبان،می تواند کلیدی برای رشد و رسیدن به موفقیت باشد.اطمینان از اینکه مشتریان موجود و مشتریان آینده با پرس و جو های تلفنی، با راهکارهای موثر سرو کار داشته باشند امری حیاتی می باشد.همچنین طبیعت رقابتی بالا در کسب و کارهای مدرن، بیشتر از ملاقات های ساده مورد درخواست توسط مشتریان می باشد.با استفاده از یک سیستم تلفنی ویپ پیشرفته،فرصت های بیشتری برای شرکت ها بدست می آید تا بر روی مشتریان خود تاثیر زیادی داشته باشند.

1.کاهش زمان های انتظار تماس

اگر مشتریان مجبور باشند تا چندین دقیقه منتظر بمانند تا بتوانند با کسی صحبت کنند، ممکن است باعث آزار و عصبانیت آنها شود.این امر ممکن است باعث شود تا مشتریان به رقیبان یک کسب و کار روی بیاورند.جدیدترین سیستم تلفنی ویپی، امکان این را می دهد تا ظرفیت پاسخگویی با استفاده از یک پورتال وبی افزایش یابد.این قابلیت اجازه می دهد تا تعداد خطوط تلفن موجود در کسب و کار افزایش یافته و حین نیاز به پاسخگو های بیشتر،آنها را بر خط نماید تا میزان زمان انتظار و همچنین هزینه ها کاهش یابد. زمانی که هیچ چاره ای برای جلوگیری از انتظار وجود نداشت، می توان مشتریان را با موسیقی، پیام های ضبط شده و یا بیان جزئیات سرویس های پیشنهادی،سرگرم کرد.اگر کسب و کار دارای بازه زمانی خاصی برای عملکرد باشد، می توان با ضبط پیغام هایی مبنی بر اینکه زمان کاری به پایان رسیده است و همچنین بیان ساعت کاری شرکت و یا هرگونه پیام های مرتبط، به اطلاع مشتری برساند.یک اپراتور خودکار نیز می تواند تماس را طبق فرمان های صوتی تماس گیرنده، مدیریت کند.

2-ارجاع مشتریان به شخص یا دپارتمان درست

کمتر چیزی موجود است تا مشتری را به اندازه ارجاع چندباره از شخص و یا دپارتمانی به شخص یا دپارتمان دیگر برای برطرف کردن مشکل و دریافت پاسخ مناسب،آزار دهد.طبق یک سری قوانین از پیش تعریف شده یا تنظیمات تماس گیرنده ها، یک سیستم مسیردهی مناسب می تواند تماس ها را به بهترین و مناسب ترین شخص درون سازمان، برای پاسخدهی به تماس گیرنده بدون هیچگونه وقفه ای، متصل نماید.توابع انتقال تماس های خودکار، اطمینان این را می دهد که تجارب ارتباطات تلفنی سریع و یکپارچه ای را برای مشتریان به ارمغان آورد.برای موضوعاتی که دارای پیچیدگی هستند، سیستم ویپ این امکان را گذاشته است تا دیگر تماس گیرنده های اضافی نیز در بحث شرکت داده شوند.

3.تجربه تلفن شخصی

جدیدترین سیستم های تلفنی ویپی، قابلیت یکپارچه سازی با نرم افزار crm را به منظور ارائه یک تجربه شخصی و آگاهانه، به تماس گیرنده ،دارد.این امر به فرایند تعاملی میان تماس گیرنده و پاسخ دهنده، با نمایش اطلاعات تماس گیرنده،تنظیمات و سوابق خرید مربوط به وی، به محض برقراری تماس،سرعت می بخشد.به محض اینکه شماره ای تماس گرفت، اپراتور تلفن به اطلاعات جدید و به روز مشتری دسترسی خواهد داشت.اطلاعات و داده های موجود در هر دپارتمان از سازمان، به راحتی می تواند به تماس تلفنی لینک شده و این امر منجر به ارتباطات سریع و حل سریع هرگونه مشکل،خواهد شد.

4.مانیتور کردن تمایلات مشتریان

سیستم های ویپی پیشرفته،قابلیت ضبط جزئیات تعاملات قبلی مشتری با سازمان را داشته و با استفاده از آنها  می تواند به شناسایی تمایلات مشتریان در تماس های آتی،بپردازد.تحلیلات ویپی می تواند با استفاده از شناسایی صدا، به شناسایی تمایلات و سوالات کلیدی پرداخته و در وهله اول شمارا برای پرس وجو ها و نگرانی های مکرر مشتریان،آماده کند.این قابلیت اجازه می دهد تا خطاهای سیستماتیکی درون کسب و کار،قبل از اینکه آسیب زیادی را به آن وارد کند،شناسایی و نشانه گذاری شود.

5.انتشار اخبار و پیشنهادات ویژه با استفاده از SMS

سیستم های ویپی مدرن،از قابلیت های پیغام رسانی متنی برخوردارند که دست آوردهای تبلیغاتی را افزایش داده و سطوح رضایت مندی مشتری را بهبود می بخشد.به عنوان نمونه، ممکن است که شما بخواهید خبری را راجع به یک سرویس جدید یا پیشنهاد ویژه انتشار دهید و یا اینکه ممکن است طیف گسترده ای از مسائل مربوط به سرویس دهی به مشتری وجود داشته باشد و شما بخواهید تا با یک دسته از مشتریان خاص ارتباط برقرار نمایید.پیام رسانی از طریق SMS،هم اکنون از نرخ باز بالایی برخوردار می باشد بنابراین یک روش سریع و موثر در ارتباطات محسوب می گردد.سیستم ویپ به سازمان ها با هرنوع و اندازه ای کمک می کند تا سطوح سرویس دهی به مشتریان خود را بهبود بخشند.ویپ با قابلیت سادگی در پیاده سازی و ارزانی و مقیاس پذیری، آینده ی ارتباطات تلفنی در کسب و کارها می باشد و هم اکنون زمان آن رسیده است تا در تمام کسب و کارها، وارد عرصه شود.

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

دی ان ان