نرم افزار call center چیست؟
اگر دارای یک شرکت یا سازمانی هستید و یا به تازگی به راه اندازی یک کسب و کار پرداخته اید و می خواهید با نرم افزار ویپ به مدیریت آن بپردازید، باید ابتدا از نرم افزار call center استفاده کنید تا بتوانند از قابلیت های سیستم مرکز تماس ویپ استفاده کنید.
نرم افزار call center دارای انواع مختلفی است که در ادامه با آن ها آشنا می شویم.
با ما همراه باشید... .
مفهوم نرم افزار call center
کارایی این نرم افزار همانند ابزار های پیام رسان رایگان هستند.
این نرم افزار بر حسب نوع سیستمی که کاربران استفاده می کنند نصب و راه اندازی می شوند.
زمانی که با یک شرکت تماس می گیرید صدای منشی گویا را می شنوید اما این صدا به طور مستقیم برای شما پخش نشده است ابتدا توسط نرم افزار call center برنامه ریزی شده و سپس صدا را برای راهنمایی شما پخش می کند.
نرم افزار call center به واسطه تجهیزات سیستم ویپ از جمله تلفن ویپ به فعالیت می پردازد.
حال سؤالی که ممکن است پیش بیاید این است که این نرم افزار چه مزیت هایی دارد؟
مزیت های نرم افزار call center
- کاهش هزینه های اضافه مانند خرید تجهیزات گسترده و پیچیده.
- افزایش بهره وری.
- کسب اطلاعت درباره نیاز های مشتریان.
- کمک به کارشناسان فروش برای ارتقا فروش.
- جمع آوری و حفظ تمامی داده های مشتریان.
- اثر گذاری هوش مصنوعی بر تجربه مشتریان.
انواع نرم افزار (call center)
voip dicount: یک نرم افزار تماس رایگان است که بدون نیاز به هیچ نوع تجهیزاتی آمادگی برقرار مکالمات با سراسر جهان را دارد.
phoner lite: این نوع از نرم افزار قابلیت این را دارد که آدرس ها را بر اساس IP و شماره SIP طبقه بندی کند.
اگر می خواهید از کاربرد این نوع از call center بهره مند شوید باید یک حساب SIP داشته باشید.
به شما پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالعه مقاله خدمات VOIP در ویپی بپردازید.
برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید و راه اندازی سیستم مرکز تماس voip می توانید با شماره گیری 02141961 و با گرفتن شماره داخلی 1 با کارشناسان متخصص بخش فروش تیم ویپی تماس حاصل فرمایید.
از این که ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید از شما سپاس گزاریم.
امیدواریم بهره کافی را از این مطلب برده باشید.