کدک و انواع آن کدک و انواع آن پریسا بهرامی / یکشنبه, 01 دی,1398 0 3680 رتبه مطلب: 2/5 ما در این مقاله بیشتر درباره کدک هایی که کار صوتی انجام می دهند و در حوزه نرم افزار voip هستند صحبت می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید... ادامه مطلب
مزیت های استفاده از IP PBX مزیت های استفاده از IP PBX پریسا بهرامی / یکشنبه, 01 دی,1398 0 2066 رتبه مطلب: بدون رتبه پیش از این در مقاله ای با عنوان PBX و IP PBX به چه معناست؟ به طور کامل به تعریف و کاربرد های این سیستم پرداختیم.حال قصد داریم شما را با مزیت های مهم آن آشنا کنیم. ادامه مطلب
تکنولوژی در گیت وی ویپ تکنولوژی در گیت وی ویپ پریسا بهرامی / یکشنبه, 01 دی,1398 0 1041 رتبه مطلب: 5/0 یکی از مهم ترین مزیت موجود در تکنولوژی گیت وی ویپ این است که تمامی پروتکل ها بر محور IP قرار دارند. این قابلیت موجب مزیت های زیر شده است: ادامه مطلب
منظور از صدای مشتری چیست؟ منظور از صدای مشتری چیست؟ پریسا بهرامی / شنبه, 30 آذر,1398 0 1808 رتبه مطلب: 3/0 آیا صدای مشتری تنها به معنای لغوی خود معنی می دهد؟ یا دارای استراتژی های دیگری است که موجب موفقیت یا عدم موفقیت یک کسب و کار می شود؟ ادامه مطلب
افزایش رضایت مشتری در ویپ افزایش رضایت مشتری در ویپ پریسا بهرامی / شنبه, 30 آذر,1398 0 3156 رتبه مطلب: 4/5 یک مرکز تماس هوشمند به دلیل اینکه دارای هدف مهمی چون افزایش رضایت مشتری می باشد، باید مدام در تغییر و بروزرسانی باشد..... ادامه مطلب
چرا PBX جایگزینی برای نرم افزار ویپ نیست؟ چرا PBX جایگزینی برای نرم افزار ویپ نیست؟ پریسا بهرامی / شنبه, 30 آذر,1398 0 1085 رتبه مطلب: بدون رتبه ما در مقاله چرا PBX جایگزینی برای نرم افزار ویپ نیست؟ قصد داریم شما را به پاسخ مناسب این سؤال برسانیم. با ما همراه باشید... . ادامه مطلب