VOIPI

26 مورد از بهترین پیام خوش آمد صوتی برای کسب و کار ها

امیر کاردان 0 14141 رتبه مطلب: 2/0

افرادی که خوش آمد هایی را برای پیغام گیر صوتی خود تعیین می کنند و هر زمان که رئیس عوض می شود این خوش آمدگویی ها را تغییر می دهند... .

فکس نرم افزاری و تلفنی و مزایای آن ها

امیر کاردان 0 2112 رتبه مطلب: بدون رتبه

در این مقاله قصد داریم شما را با مزیت های فکس نرم افزاری و فکس تلفنی آشنا سازیم.

در ادامه با ما همراه باشید.

فکس علاوه بر فرآیند تلفنی، فرآیند فکس نرم افزاری آن هم در اختیار کاربران قرار داده است . . .

نکاتی برای انتخاب بهترین مرکز تماس برای شرکتها

امیر کاردان 0 3037 رتبه مطلب: بدون رتبه

سازمان ها بطور روز افزون درحال روی آوردن به استفاده از سیستم تلفنی)VOIP انتقال صدا روی شبکه) برای ارتباطات داخلی و خارجی خود هستند.

همچنین برای مدتی است که ترک استفاده از تلفن ثابت سرعت بیشتری به خود گرفته است.

تنها تعداد بسیار اندکی هستند که VOIP را به عنوان فناوری ارتباطی آینده انکار می کنند.

8 عامل مهم قبل از انتخاب ارائه دهنده خدمات VOIP

امیر کاردان 0 1028 رتبه مطلب: 5/0

احتماًلا مقالات متعددی در مورد خدمات VOIP و اینکه چه خدماتی می­ تواند به شما ارائه دهد، خوانده ­اید.

انتخاب ارائه دهنده­ ی خدمات تلفنی مناسب برای بیزینس­تان، یک کار چالش برانگیز است.

حتی شرکت­ هایی که سال­ ها از این فناوری استفاده کرده ­اند، باز هم هر روز مزایای جدیدی از VOIP پیدا می­ کنند.

آیا سیستم تلفنی بر روی کسب و کار تان تاثیری دارد؟

امیر کاردان 0 1387 رتبه مطلب: بدون رتبه

کلمه مرکز تماس ، ما را به یاد اتاقک هایی می اندازد که در آن ها کارمندانی با هدفون هایی در گوششان مشغول کار هستند.

چنین تصوری به ما نشان می دهد که  دو مؤلفه مهم مرکز تماس، مردم و فناوری هستند.

چراکه هیچ مرکز تماسی نمی تواند بدون هیچ کدام از این موارد کار کند.

12345
دی ان ان