منظور از صدای مشتری چیست؟ منظور از صدای مشتری چیست؟ پریسا بهرامی / شنبه, 30 آذر,1398 0 1842 رتبه مطلب: 3/0 آیا صدای مشتری تنها به معنای لغوی خود معنی می دهد؟ یا دارای استراتژی های دیگری است که موجب موفقیت یا عدم موفقیت یک کسب و کار می شود؟ ادامه مطلب
افزایش رضایت مشتری در ویپ افزایش رضایت مشتری در ویپ پریسا بهرامی / شنبه, 30 آذر,1398 0 3185 رتبه مطلب: 4/5 یک مرکز تماس هوشمند به دلیل اینکه دارای هدف مهمی چون افزایش رضایت مشتری می باشد، باید مدام در تغییر و بروزرسانی باشد..... ادامه مطلب
چرا PBX جایگزینی برای نرم افزار ویپ نیست؟ چرا PBX جایگزینی برای نرم افزار ویپ نیست؟ پریسا بهرامی / شنبه, 30 آذر,1398 0 1104 رتبه مطلب: بدون رتبه ما در مقاله چرا PBX جایگزینی برای نرم افزار ویپ نیست؟ قصد داریم شما را به پاسخ مناسب این سؤال برسانیم. با ما همراه باشید... . ادامه مطلب
مزایای ضبط مکالمات توسط ویپ مزایای ضبط مکالمات توسط ویپ پریسا بهرامی / جمعه, 29 آذر,1398 0 3265 رتبه مطلب: 5/0 مرکز تماس ویپ به دلیل ارائه امکانات گسترده به شرکت ها و سازمان ها به محبوبیت زیادی دست یافته است. یکی از این امکانات پر کاربرد ضبط مکالمات است. ادامه مطلب
منظور از Dialer چیست؟ منظور از Dialer چیست؟ پریسا بهرامی / جمعه, 29 آذر,1398 0 2602 رتبه مطلب: 1/6 Dialer یا دایلر یک نرم افزار، برای نظم بخشیدن به تماس های خروجی است.از این نرم افزار بیشتر برای تبلیغات یا بازاریابی استفاده می شود. ادامه مطلب
مرکز تماس ابری دارای چه مزایایی است؟ مرکز تماس ابری دارای چه مزایایی است؟ پریسا بهرامی / چهارشنبه, 27 آذر,1398 0 3021 رتبه مطلب: بدون رتبه ما در این مطلب شما را با مزیت های یک مرکز تماس ابری آشنا خواهیم کرد.اما پیش از آن به طور خلاصه به تعریف این مرکز تماس می پردازیم. ادامه مطلب