VOIPI

استریسک و قابلیت های آن
پریسا بهرامی
/ دسته ها: مقالات

استریسک و قابلیت های آن

شاید بسیاری از شما با نرم افزار استریسک و قابلیت های آن آشنایی نداشته باشید.

اما این نرم افزار وظیفه بسیار مهمی را در حوزه ویپ بر عهده دارد.

ما در ادامه قصد داریم شما را با این نرم افزار مهم آشنا سازیم. خوشحال می شویم اگر ما را تا پایان این مطلب همراهی نمایید.

استریسک چیست؟

در حوزه مرکز تماس هوشمند ویپ نرم افزاری به نام استریسک وجود دارد.

نرم افزار استریسک این وظیفه را بر عهده دارد که بین چند نقطه مختلف تماس تلفنی برقرار سازد.

شروع وظایف استریسک از اینجا شروع می شود که:

  • یک شخص شماره ای را بر روی تلفن می گیرد؛
  • سپس این نرم افزار شروع به جستوجو در بین شماره ها می کند تا مکان شماره مقصد مورد نظر را بیابد.
  • پس از آن اقدام به انتقال صوت به مکان دوم می نماید.

از ویژگی های اصلی نرم افزار استریسک می توان به قابلیت تغییر دادن آن اشاره کرد.

همه افراد می توانند این نرم افزار را در دستگاه های  IP_PBX راه اندازی کنند و مطابق با خواسته خود آن را تغییر دهند.

تغییراتی که حاصل می شود این است که تماس های شرکت قبل از برقراری وارد گیتوی می شوند.

پس از انتقال تماس ها به کابل های شبکه در اینجا نرم افزار استریسک، تماس های داخلی و خارجی را طبق برنامه ریزی که شده است به مدیریت تماس ها می پردازد.

نرم افزار استریسک چه قابلیت هایی دارد؟

1. قابلیت برنامه ریزی به سلیقه شما:

محل استقرار نرم افزار استریسک در سیستم مرکز تماس ویپ می باشد.

ویپ که با عنوان IP_PBX شناخته می شود این قابلیت را دارد که نرم افزار استریسک را مطابق سلیقه شما برنامه ریزی کند.

تا آن گونه که شما می خواهید به مدیریت تماس های ورودی و خروجی شرکت بپردازد.

2. قابلیت پخش منوی صوتی:

این نرم افزار به گونه ای برنامه نویسی شده است که اگر شخصی با شرکت شما تماس بگیرد،

نرم افزار استریسک ابتدا به پخش یک منوی صوتی طراحی شده مختص با شرکت می پردازد.

که مشتری با انتخاب بخش مورد نظر خود، سیستم به طور خودکار مشتری را به بخش مربوطه وصل می کند.

3. در استریسک تعداد داخلی ها نامحدود می باشد:

شما می توانید هر تعدادی که دوست دارید داخلی با کاربری های متفاوت برای خودتان بسازید، و آن ها را به اپراتور های خود وصل کنید.

4. قابلیت انتقال تماس:

در سیستم استریسک شما این توانایی را دارید که تماس های داخلی خود را به بخش های مختلف انتقال دهید.

برای تحقق بخشیدن این موضوع کافیست یک شماره تماس (ثابت، همراه) وارد نمایید.

بدین ترتیب هرگاه تماسی برای شماره داخلی صورت گیرد آن تماس فوراٌ به شماره ای که اختصاص داده اید انتقال می یابد.

5. قابلیت قرار دادن صندوق انتقادات و پیشنهادات:

این قابلیت بدین گونه است که در صورتی که تماس گیرنده تمایل داشته باشد، انتقادات و پیشنهاداتش ضبط شود، صورت می گیرد.

همچنین با وجود صندوق صوتی در نرم افزار استریسک اگر داخلی مورد نظر قادر به پاسخگویی نبود فرد تماس گیرنده می تواند پیغام خود را در صندوق صوتی بگذارد.

پیغام هایی که از طرف تماس گیرندگان در مرکز تماس ذخیره می شود، در نهایت می توانید با شنیدن پیغام های صوتی به آن ها رسیدگی کنید.

6. قابلیت صف انتظار:

در مرکز تماس هوشمند ویپ زمانی که تماس های ورودی گرفته می شود ابتدا به صف انتظار انتقال داده می شوند.

تماس گیرنده در هنگام انتظار به آهنگی که در صف انتظار قرار داده شده است گوش می دهد و همچنین شعار های مربوطه.

سپس به او اعلام می شود که نفر چندم است.

7. قابلیت پیجینگ:

پیجینگ یک قابلیت یک طرفه می باشد.

زمانی که تماس گیرنده با بخش های دیگر تماس می گیرد اگر شما مدیر آن مجموعه باشید،

می توانید گفته های خود را به بخش های دیگر انتقال دهید.

بدون اینکه تماس گیرنده متوجه شود یعنی شما تنها گفته های خود را به کارمندی که همزمان در حال صحبت با تماس گیرنده است انتقال می دهید.

شما می توانید تمامی این قابلیت ها را در سیستم تلفنی ویپ در اختیار داشته باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین خرید و نصب نرم افزار ویپ می توانید با شماره گیری 02141961 و با گرفتن داخلی 1 با کارشناسان متخصص فروش گروه ویپی تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید با مطالعه مقاله راهنمای خرید ویپ اطلاعات لازم را کسب نمایید.

از اینکه ما را تا پایان مقاله استریسک و قابلیت های آن همراهی نمودید بسیار سپاس گزاریم.

1356 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

دی ان ان