VOIPI

نرم افزار مشتری محور در ویپ
پریسا بهرامی
/ دسته ها: مقالات

نرم افزار مشتری محور در ویپ

وجود نرم افزار های مشتری محور یکی از ضرورت های تمامی مجموعه های فعال می باشد.

مهم نیست که در چه صنفی مشغول به فعالیت می باشید.

این موضوع روشن است که شما رضایت مشتریان خود را جزو اهداف اصلی خود قرار داده اید.

در راستای این اهداف تمامی شرکت ها و سازمان ها به استخدام تیم هایی برای رسیدگی به مشتریان می پردازند.

اما وجود این گونه تیم ها نیاز به نرم افزار های مشتری محور برای ارئه خدمت بهتر دارند.

شرکت ویپی برای پیشرفت در روند  فعالیت تمامی کسب و کار ها نرم افزار هایی با ویژگی های برتر برای ارائه پشتیبانی مشتری محور ارائه کرده است.

نرم افزار های مشتری محور ویپی:

تلفن گویای IVR:

IVR مخفف عبارت Interactive voice Response می باشد.

IVR به معنای "پاسخ صوتی عاملی" می باشد.

این نرم افزار مشتری محور خدمات تلفنی را به کاربران و مخاطبان خود ارائه می دهد.

هنگامی که یک مشتری به گرفتن شماره تماس یک مجموعه می پردازد،

یک تعامل صوتی از طریق IVR با مشتری برقرار می شود.

که با تعریف مراحلی مشتری را به بخش مورد نظرش راهنمایی می کند.

این تعامل موجب می شود که مشتری به دلیل ارتباط با بخش خاص مورد نظر خود یک تجربه خوب در ارتباط با آن مجموعه داشته باشد.

نرم افزار پاپ آپ (Pop up):

نرم افزار پاپ آپ با ارائه ویژگی خاص خود بسیار به اپراتور ها کمک می کند.

اپراتور های مجموعه شما می توانند پیش از پاسخ به تماس مشتری، اطلاعاتی را که قبلاٌ درباره آن مشتری بر روی سیستم ثبت کرده اند مشاهده نمایند.

اطلاعاتی مانند: نام، آدرس ایمیل، پروفایل و... .

این امکان سبب می شود که اپراتور ها ارتباطی دقیق تر و با کیفیت تر ارائه دهند.

کنفرانس تلفنی:

زمانی که مشتریان با اپراتور ها تماس می گیرند مشکلات یا خواسته هایی که دارند را به اپراتور می گویند، در اینجا ممکن است اپراتور اطلاعات کافی در خصوص خواسته مشتری را نداشته باشد.

بدین ترتیب مشتری را به بخش دیگری وصل می کند.

مشتری مجبور است این اطلاعات را یک بار دیگر از اول به فرد متقابل انتقال دهد.

ما برای رفع این مشکل، در نرم افزار ویپ ویژگی کنفرانس تلفنی را قرار داده ایم؛

که در چنین مواقعی اپراتور های دیگر از طریق تلفنی اطلاعات لازم را به اپراتور برسانند.

همچنین اپراتور به راحتی این اطلاعات را به مشتری انتقال دهد.

این کار سبب می شود که مشتری بهترین مشاوره را دریافت نماید.

امکان نظارت تماس مدیران:

مدیرانی که قصد دارند به پرسنل خود در هنگام صحبت با مشتریان آموزش دهند و گفته های مناسب تر را به آنان برسانند.

در این صورت مدیران مجبورند طوری زمزمه کنند که مشتری در آن سوی خط متوجه نشود، تا اپراتور بتواند اطلاعات بخصوص را ارائه دهد.

در ویپی ما این امکان را فراهم ساخته ایم که مدیران توانایی این را داشته باشند با تلفن بدون شنیدن صدای آن ها توسط مشتری اپراطور را راهنمایی نمایند.

این شیوه همچنین می تواند بر آموزش اپراتور های جدید نیز بسیار کمک شایانی کند.

بناربراین این نرم افزار مشتری محور می تواند در جلب رضایت مشتریان کمک شایانی کند.

برای دریافت اطلاعات دقیق تر می توانید با بخش فروش ویپی به شماره 02141961 و با شماره داخلی 1 تماس حاصل فرمایید.

از اینکه تا آخر این مطلب ما را همراهی کردید بسیار سپاس گزاریم.

 

2199 رتبه بندی این مطلب:
5/0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

دی ان ان