VOIPI

ارتباط ویپ با نرم افزار CRM
پریسا بهرامی
/ دسته ها: مقالات

ارتباط ویپ با نرم افزار CRM

امروزه یکی از اصول مهم برای پیشرفت در کسب و کار نحوه ارتباطات می باشد.مرکز تماس ویپ یکی از بهترین شیوه ها برای پیشرفت و توسعه کسب وکار ها بوده است. اما برای تکمیل عملکرد شرکت از نرم فزار CRM نیز باید استفاده نمایید. ما در این مطلب قصد داریم شما را از ارتباط ویپ با نرم افزار CRM آگاه کنیم.

تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

ارتباط ویپ با نرم افزار CRM چیست؟

اگر می خواهید شرکت یا سازمان خود را با امکانات و قابلیت های عالی پوشش دهید،

باید از ارتباط ویپ با نرم افزار CRM استفاده کنید.

با این کار شما مدیریت خود را کاملاٌ یکپارچه و منظم می کنید.

از جمله مزیت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد هماهنگی در کار ها
  • اطلاعات تمامی تماس ها از مرکز تماس ویپ به CRM منتقل شده و در اختیار مدیریت قرار می گیرد.
  • امکانات گسترده ای در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
  • امکان نمایش شماره تماس.
  • امکان نمایش پروفایل شخصی تماس گیرندگان.
  • نمایش تمامی اطلاعات کاربر قبل از برقراری تماس.
  • امکان ایجاد مسیر دهی خودکار.
  • ثبت از منوی تلفنی در نرم افزار.
  • امکان ایجاد نظر سنجی.
  • و... .

شما با مجهز کردن شرکت یا سازمان خود به این سیستم، این فرصت را به کسب و کار خود می دهید که بهترین بازدهی را داشته باشد.

و هزینه های کسب و کار خود را به صرفه پیش خواهید برد.

شما عزیزان می توانید با مطالعه مقاله های زیر سطح آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید:

برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید و راه اندازی مرکز تماس voip می توانید با شماره گیری 02141961 و با گرفتن شماره داخلی 1 با کارشناسان متخصص بخش فروش تیم ویپی تماس حاصل فرمایید.

از این که ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید از شما سپاس گزاریم.

1638 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

دی ان ان