کانال های ارتباطی از طریق VOIP
احتمالاٌ برای شما هم این سوال پیش آمده است که چگونه از طریق سیستم تلفنی VOIP کانال های ارتباطی مختلف برقرار کنیم؟
یا به بیان ساده تر، چگونه با استفاده از سیستم تلفنی VOIP به برقراری ارتباط با روش های مختلف بپردازیم.
در ادامه با روش های مختلفی که امکان برقراری ارتباط شما توسط نرم افزار VOIP را فراهم می سازد شما را آشنا خواهیم کرد.
با ما همراه باشید... .
کانال های ارتباطی از طریق VOIP عبارت اند از:
کانال ارتباطی اول: IP PHONE
این نوع از گوشی های شماره گیر تلفن شبیه گوشی های ساده هستند.
با این تفاوت که گوشی های بر پایه IP توانایی نصب نرم افزار ها و سخت افزار های مختلف به خود را دارند.
در صورتی که گوشی های معمولی این امکانات را ندارند.
دلیل داشتن این امکانات این این است که این تلفن ها می توانند مستقیم به اینترنت متصل گردند.
کانال ارتباطی دوم: ATA
این روش یکی از ساده ترین روش ها برقراری ارتباط توسط VOIP می باشد.
ATA که به آن Gateway نیز گفته می شود یکی از کاربردی ترین روش ها می باشد.
چراکه توسط آن این امکان برای کاربران فراهم می گردد که سیستم VOIP را بر روی همان تلفن های آنالوگی که در اختیار دارند راه اندازی کنند.
شما خیلی راحت می توانید با متصل کردن HANDSET، استاندارد خود را به ATA متصل کنید.
سپس می توانید با متصل کردن ATA خود به سرورتان سیستم خود را متصل نمایید.
کانال ارتباطی سوم: کامپیوتر به کامپیوتر
در این روش شما تنها هزینه ISP را پرداخت می نمایید.
این روش بسیار به صرفه می باشد.
تنها سخت افزار هایی که باید تهیه کنید عبارت اند از:
- کارت صدا
- راه ارتباط اینترنتی
- بلندگو
- میکروفن
شما با تهیه این امکانات با هزینه کم می توانید خدمات خود را به بهترین شکل ارائه نمایید.
لازم به ذکر است که برای نصب و راه اندازی نرم افزار ویپ به شما پیشنهاد می کنیم که این کار را به کارشناسان متخصص ویپ بپردازید.
قبل از خرید VOIP به شما پیشنهاد می کنیم مقاله 8 عامل مهم قبل از انتخاب ارائه دهنده VOIP را مطالعه نمایید.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید و راه اندازی سیستم تلفنی VOIP و تجهیزات مربوط به آن با شماره 02141961 و با گرفتن شماره داخلی 1 با بخش کارشناسان متخصص تیم ویپی تماس حاصل فرمایید.
از اینکه ما را تا پایان مقاله کانال های ارتباطی از طریق VOIP همراهی نمودید از شما کمال تشکر را داریم.