VOIPI

لیست وبلاگ

لیست مقالات منتشر شده در سایت

تماس رایگان از روی سایت
3748 بازدید

تماس رایگان از روی سایت

" تماس رایگان از روی سایت "

تماس رایگان

تماس رایگان از روی سایت

Click 2 call

آیا تا به حال به اضافه کردن سرویس تماس رایگان به وب سایت خود فکر کرده اید؟اگر نه، پس در این رابطه کمی بیاندیشید.

88 درصد از بازدید کنندگان وب سایت ها ی شما، در صورت وجود سرویس تماس رایگان بر روی وب سایت هایتان، با شما تماس خواهند گرفت.

بنابراین، چرا اغلب کسب و کار ها از این گزینه استفاده نمی کنند در حالی که آمارهای مکالمات تلفنی به طور صریح در زمینه پیشرفت کسب و کارها مشهود می باشد؟

شاید آنها اطلاعاتی در این زمینه ندارند.

هم اکنون که شما اطلاعات لازم در زمینه قدرت این سرویس را کسب می کنید، دلیل نیاز کسب و کارتان به این سرویس را پیدا خواهید کرد.

چرا نگرانی؟

ممکن است شما فکر کنید که ، مصرف کنندگان دیگر از تلفن استفاده نمی کنند.اما حقیقت چیز دیگری است.طبق تحقیقات انجام شده تعیین شده است که در یک سال، مصرف کنندگان چیزی حدود 1.12 تریلیون دلار، صرف هزینه های مکانیزم های مربوط به تماس رایگان کرده اند.

فراموش کردن قدرت ارتباط با مشتریان از طریق ابزارهای ارتباطی ساده نظیر سرویس تماس رایگان، به دلیل اینکه میانگین دارندگان کسب و کارها، معمولا بر روی فروش محصولات، خدمات و ارتباطات آنلاین تمرکز کرده اند، ممکن است امری بدیهی تلقی گردد.

قبل از یک خرید، مشتریان اغلب خواهان دسترسی به اطلاعات بیشتر و سریع می باشند.

سرویس تماس رایگان بر روی وب سایت شما، در واقع این قابلیت را به بازدید کنندگان شما می دهد تا با یک کلیک بتوانند با شما ارتباط برقرار نمایند.این سرویس یکی از ساده ترین راهکارهایی است که با استفاده از آن این امکان را به کاربرانتان می دهید تا به سرعت بتوانند با شما، به صورت رایگان، تنها با کلیک بر روی دکمه ای که بر روی وب سایت شما تعبیه شده است، ارتباط برقرار نمایند.

چرا استفاده از سرویس تماس رایگان ویپی؟

1 ) این سرویس مکالمات شما را افزایش خواهد داد

کاربرانی که تصمیم می گیرند تا با شما تماس بگیرند، مصرف کنندگان " آماده برای خرید" هستند. این قبیل افراد همچنین بهترین نوع مخاطبان مجموعه ی شما به حساب می آیند.

تحقیقات و بررسی ها نشان داده است که افزودن تنها، سرویس تماس رایگان، 200 درصد نرخ تماس های منجر به مکالمه را افزایش داده است.

سرویس تماس رایگان شانس فروش بالایی را با استفاده از تلفن برای کسب و کار شما رقم می زند.طبق مطالعات انجام شده، با استفاده از این سرویس فروش بالای 23 درصد افزایش خواهد یافت.حتی نمایش یک شماره تلفن در وب سایت، به افزایش نرخ تماس ها و مکالمات، کمک زیادی می کند.

زمانی که کاربران با استفاده از سرویس تماس رایگان از روی وب سایت یا موبایل، اقدام به تماس می نمایند، در واقع آنها آماده ی خرید از شما و در جستجوی پاسخ به سوالات موجود در ذهن خود می باشند.با استفاده از این سرویس، سریعا این قبیل مشتری های خود را دریابید و شاهد صعود روند فروش خود در مجموعه باشید.

2 ) استفاده از موبایل را افزایش می دهد

امروزه تمام افراد از موبایل و گوشی های هوشمند برخوردارند.تکنولوژی همه روزه در حال پیشرفت و ارائه راهکارهایی به افراد به منظور به دست آوردن این قبیل کاربران می باشد.به دست آوردن کاربران تلفن همراه به این معناست که کسب و کار شما نیازمند پیاده سازی آنچه که امروزه برای کسب مشتریان بیشتر سودمند می باشد، است.

آیا می دانستید که 61 درصد از جستجو های تلفن همراه به یک تماس تلفنی منجر می شود؟و اینکه 52 درصد از کاربران موبایل،  در طول فاز جستجو در خرید محصولات یا سرویس های شما، خواهان صحبت با شما با استفاده از تلفن هستند؟این یک آمار قابل توجهی است که نمی توان از توجه به آن صرفه نظر کرد.

سازگاری با نیازهای کاربران شما فقط برای وب سایت شما حیاتی نمی باشد، بلکه برای افزایش ترافیک، کارایی و درآمد شما امری ضروری تلقی می گردد.75 درصد از مصرف کنندگان بیان می کنند که یک تماس تلفنی، سریع ترین روش برای به دست آوردن یک پاسخ مطلوب به سوالات احتمالی ما می باشد.

نمونه ای از آیکون تماس رایگان ویپی در وب سایت ها:

3 ) این سرویس هماهنگ با صنعت شما خواهد بود

شناخت مخاطب هدف کسب و کار شما و دانستن رفتار خرید آن، می تواند میزان مطلوبیت سرویس تماس رایگان را برای کسب و کار شما تخمین بزند.

عکس زیر گزارش شرکت گوگل از میزان تماس با مراکز خدماتی،از طریق سرویس تماس رایگان، را نشان می هد.

فراهم آوردن سرویس تماس رایگان بر روی وب سایت ها و دستگاه های تلفن، یک روش غیر قابل انکار برای به دست آوردن هزاران مشتری محدوده سنی 21 تا 34 سال می باشد. این قبیل افراد، اشتیاق بیشتری برای برقراری ارتباط مستقیم با کسب و کار شما دارند.

4 ) صرفه جویی در هزینه ها به همراه دارد

تقویت سرویس های مشتری مداری و سازگاری وب سایت شما با نیازهای کاربران شما، تنها و پراهمیت ترین قطب برای کسب و کار شما می باشد.

اگر وب سایت شما فاقد لیستی از شماره های تماس باشد، 64 درصد از مشتریان در بازدید از وب سایت شما دچار ناامیدی خواهند شد.در واقع مکالمات تلفنی، زمانی که وب سایت فاقد شماره تماس های کسب و کار به منظور نمایش و برقراری ارتباط برای مشتریان باشد، کاهش می یابد.

اگر وب سایت شما تنها دارای یک فرم تماس با ما به منظور ارسال متنی درخواست بازدیدکنندگان باشد، در واقع ارتباطاتی را که ممکن است منجر به فروش شود، با شکست مواجه خواهد شد و نشان دهنده ی سرویس مشتری مداری ضعیف می باشد.از طرف دیگر، با استفاده از سرویس تماس رایگان، بازدید کنندگان شما با وارد کردن یک شماره تماس از خودشان و کلیک بر روی دکمه ی برقراری تماس، در کمتر از 5 ثانیه می توانند با شما ارتباط برقرار نمایند.

5 ) تجربه ای درخور و مناسب را ارائه خواهد داد

چه از طریق موبایل و چه از طریق کامپیوتر،مشتریان خواهان تجربه ای یکسان می باشند.از هر 10 مشتری، 9 نفر از آنها انتظار دریافت تجربه های ثابتی در طول چندین تماس از طریق کانال های متفاوت می باشند.

سرویس تماس رایگان click 2 call از روی سایت از طریق ویپ، راهی مطمئن به منظور متعهد کردن مخاطبانتان و ماندن در صدر خدمات دهی به مشتریان، می باشد.

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

دی ان ان