راهنمای خرید voip
امیر کاردان
/ دسته ها: ویپ

راهنمای خرید voip

راهنمای خرید voip

راهنمای خرید ویپ

راهنمای خرید voip,اولین سوال در انتخات سیستم تلفنی VOIP این است که نیاز ما از سیستم تلفنی چیست ؟

و معایب سیستم تلفنی فعلی را در ذهن خود مرور کنیم .

خطوط تلفن در تصمیم گیری و انتخاب سیستم تلفنی ویپ نقش بالایی را ایفا می کنند .

سوالاتی که در ابتدای امر می بایست مد نظر قرار گیرد :

نیازمندی های ویپ

چند خط آنالوگ در مجموعه شما وجود دارد ؟

آیا خط E1 در شرکت شما وجود دارد ؟

از خط های 4 رقمی و یا 5 رقمی جدید که با نام سیپ ترانک ارائه می شود استفاده می کنید ؟ و یا در آینده قصد استفاده و بهره بردن از امکانات آن را دارید ؟

آیا سرور جهت نصب نرم افزار ویپ در شرکت وجود دارد ؟

آیا در مجموعه کامپیوتر های با هم شبکه شده اند  ؟

در صورت وجود شبکه آیا به صورت وایرلس می باشد یا کابل کشی شده است ؟

چه تعداد قرار است از سیستم ویپ استفاده کنند ؟

تعداد حدودی تماس همزمان مجموعه شما چقدر است ؟

با توجه به نوع سوالات و پاسخ شما،کارشناسان ویپی در طراحی سیستم تلفنی ویپ مجموعه شما به راحتی قادر به تصمیم گیری خواهند بود .

همیشه نباید کیفیت را فدای ارزان بودن خدمات کرد .زیرا هزینه ای که باید انجام شود تنها برای یکبار است ولی کیفیت شما را تا انتهای راه همراهی خواهد کرد .

دغدغه ای که بسیاری از مشتریان در زمان خرید ویپ دارند این است که آیا این هزینه ای که قرار است بابت خرید ویپ انجام بدهد،انتظارات او را از سیستم تلفنی براورده می کند ؟

پاسخ به این سوال و سوالات از این دست بر میگردد به این که آیا شما شناخت خوبی از سیستم تلفنی فعلی و مشکلات آن دارید ؟

راهنمای خرید voip
راهنمای خرید voip

آیا تا به حال مرکز تماس در مجموعه داشته اید ؟

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب سیستم تلفنی ویپ آگاهی از امکانات و ماژول های نرم افزار ویپ می باشد.

آیا ضبط مکالمات برای شما امری مهم است ؟

آیا نیازمند منشی خودکار می باشید ؟

آیا مدیریت کاربران و نحوه پاسخگویی آنان برای شما مهم است ؟

آیا صف تماس و از دست نرفتن تماس های ورودی برای شما مهم است ؟

برای پایان ساعات کاری و تماس مخاطبان و مشتریان چه تدابیری اندیشیده اید ؟

آیا ارسال فکس انبوه و دریافت بازخورد در برنامه های کاری شرکت می باشد ؟

آیا نیازمند نظرسنجی در هر لحظه از مکالمه هستید ؟

آیا به ثبت سفارش تلفنی فکر کرده اید ؟

آیا سیستم نوبت دهی قرار است پیاده سازی کنید ؟

آیا قرار است باشگاه مشتریان تلفنی داشته باشید ؟

آیا پرداخت تلفنی و اتصال مشتریان به بانک جهت پرداخت صورت حساب ماژولی بود که همیشه به دنبال آن بودید ؟

آیا نرم افزار crm در مجموعه شما وجود دارد ؟

آیا می خواهید سایت شما با نرم افزار ویپ شما ارتباط مستقیم داشته باشد ؟

آیا پرسنل شما در خارج از شرکت هم پاسخگوی تماس های خواهند بود ؟

آیا می خواهید امکان توسعه سیستم ویپ شما در آینده وجود داشته باشد ؟

اگر شما از امکانات و ماژول های ویپی که قرار است داشته باشید آگاهی کامل داشته باشید به راحتی قادر به تصمیم گیری برای انتخاب سیستم ویپ خواهید بود و دیگر نیاز به راهنمای خرید voip نخواهید داشت .

اگر وقت خواندن مطالب و ندارید کارشناسان ویپی برای مشاوره در جهت اجرا با کیفیت ترین سیستم ویپ منطبق با کسب و کار شما آماده اند .

ما صدای با کیفیت شماییم.

Print
2151 رتبه بندی این مطلب:
5/0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

دی ان ان