VOIPI

احساس نیاز شرکت ها برای حرکت به سمت تکنولوژی

نرم افزار ویپ

مرکز تماس ویپ چیست؟

مرکز تماس ویپ یا IP-PBX یکی از راهکارهای کاربردی و جدیدی است که بر مبنای فناوری ویپ بجای مرکز تلفن سنتی(سانترال) یا PBX استفاده می گردد. اساس این تحول در اثر استفاده این فناوری از شبکه های کامپیوتری مانند اینترنت است که امروزه در هر نقطه ای قابل دسترس است. ترکیب فناوری VoIP در دستگاه های PBX و سانترال، نسل جدید این دستگاه ها را بوجود آورده که آن را با نام IP-PBX می شناسند . این سیستم با هزینه بسیار کمتر، امکانات بیشتر و مدت زمان کوتاهتر راه اندازی و استفاده می گردد.
پیشرفت روزافزون فناوری در تلفن‌های مبتنی بر IP با حذف مرزهای سیستم های سنتی، زیرساخت های ارتباطی لازم را در جهت پاسخ به اهداف استراتژیک مدیران سازمانها فراهم آورده است. برای سازمانهایی با بیش از یک شعبه، تکنولوژی VOIP قادر است ارتباط بین صدها شعبه آنان را با استفاده از نرم افزار ویپ برقرار کند که هر کدام از این شعبات نیز می توانند خود از یک سیستم مستقل تلفنی عادی یا بر بستر IP برخوردار باشند. با سیستم‌های VOIP دیگر فرقی بین پرسنل این شعبات با پرسنل دفتر مرکزی شرکت از منظر تماس گیرندگان و مشتریان نیست چراکه همه پرسنل در یک شبکه تلفنی پاسخگوی تماس گیرندگان خواهند بود.
استریسک (Asterisk) محبوب ترین سیستم تلفنی ویپ کد باز(Open Source) در دنیا است که در حال حاضر بسیاری از IP-PBX های موجود بر مبنای آن تولید شده اند.

چرا مشتریان مرکز تماس ویپی را انتخاب می کنند؟

  • پنل حرفه ای کاربر – سرپرست – مدیر
  • مدیریت تماس های ورودی و خروجی
  • ایجاد گزارش های متعدد کاربردی
  • ارتباط با سایر شعب و استفاده از خدمات دورکاری
  • ارتباط سیستم تلفنی با نرم افزارهای سازمان
  • نظرسنجی تماس
  • باشگاه مشتریان تلفنی
  • سرویس تماس خودکار جهت اعلان های دوره ای

ضرورت استفاده از مرکز تماس ویپی به جای سانترال (تفاوت ویپ با سانترال)

  • عدم نیاز به سیم کشی مجزا و استفاده از همان شبکه داخلی
  • عدم نیاز به اینترنت
  • قابلیت استفاده از اپلیکیشن های نرم افزاری در کنار تلفن های سخت افزاری
  • عدم نیاز به خریداری باکس سانترال (PBX)
  • ضبط کلیه مکالمات
  • استفاده از صف های انتظار
  • قابلیت تعریف نامحدود داخلی
  • کاهش هزینه های ارتباطی بین شعب
  • امکان دور کاری افراد بدون محدودیت جغرافیایی
  • مکالمه تصویری (Video Call)
  • کنفرانس‌های صوتی و تصویری
  • ارسال و دریافت فکس بدون نیاز به دستگاه فکس و مودم – ارسال پیام کوتاه
  • امکان گزارش گیری با جزئیات کامل از تماس های ورودی و خروجی
  • کنترل و مدیریت سیستم از طریق رابط کاربری وب(Web UI)
  • ارتباط با نرم افزارهای مشتری مدار CRM
  • نصب و راه اندازی سریع
  • عدم نیاز به کارشناس سانترال

تماس های ورودی و خروجی سازمان را مدیریت کنید. (کاهش زمان انتظار)

بهترین تجربه استفاده را برای مشتریان ایجاد کنید

تسهیل در عملیات پشتیبانی و افزایش فروش محصول

مرکز تماس خود را به یک باشگاه مشتریان حرفه ای تبدیل کنید (پاسخدهی در خارج از زمان کاری)

  • امکان ارائه خدمات به صورت غیر حضوری و بدون اپراتور پاسخگو
  • احراز هویت از طریق کد ملی و شماره موبایل
  • پرداخت از طریق تلفن
  • انتقال تماس به آخرین کارشناس پاسخگو
  • انتقال تماس به مدیر واحد آخرین کارشناس پاسخگو
  • بررسی وضعیت قرارداد و تمدید
  • دریافت استعلام های لازم از نهادهای ذیربط
  • ارسال پیام کوتاه در هر لحظه از مکالمه و احراز آن

نرم افزار CRM خود را به سیستم تلفنی متصل کنید (دریافت اطلاعات مشتریان)

پاپ آپ اطلاعات مشتریان

دریافت سرویس های سفارشی و مشتری محورتسهیل در عملیات پشتیبانی و افزایش فروش محصول

گزارشات عملکردی و تحلیلی پرسنل را در لحظه دریافت کنید (افزایش بهره وری)

گزارشات تحیلی از عملکرد کالسنتر

اطلاع رسانی های جدید را به مشتریان اعلام کنید (ساده سازی عملیات)

  • ارسال نامحدود پیام صوتی به مشتریان
  • ایجاد Fast List
  • ایجاد تماس با مشتریان و دریافت نظر آنان
  • ایجاد تماس با مشتریان و ترغیب برای خرید محصولات جدید
  • ایجاد تماس با مشتریان و متصل کردن آن ها به صف فروش شرکت
  • گزارش از پیام های دریافت شده

از خطوط پر ظرفیت 4، 5 رقمی و اینترنتی استفاده کنید (افزایش ظرفیت پاسخدهی)

میزان رضایت مشتریان از عملکرد شرکت را ارزیابی کنید (نظرسنجی تماس)

والبوردهای حرفه ای تماس ایجاد کنید (گزارش مجموعه در یک نگاه)

  • تعداد کل تماس های متصل شده به صف و مانیتورینگ
  • تعداد نتایج تماس ثبت شده
  • تعداد تماس های اپراتورها
  • تعداد تماسهای ورودی/خروجی بر اساس بازه زمانی تماس
  • گزارش از فرم ها ثبت شده توسط اپراتورها
  • میزان تماس های پاسخ داده شده
  • تعداد تماس های از دست رفته |منقضی شده | رها شده
  • تعداد تماس های قطع شده حین پخش پیام خوش آمد گویی
  • تعداد تماس های متصل شده به اپراتورهای کالسنتر
  • مجموع تماس ها بر اساس نوع تماس
  • درصد تماس بر اساس نوع تماس
  • تعداد تماس صف های انتظار به صورت چارت
  • میزان تماس های توزیع شده بر روی صف های انتظار

کارشناسان مجموعه را دورکار کنید (کاهش هزینه های شرکت )

پیام تشکر از تماس گیرنده ارسال کنید (ایجاد ارتباط صمیمی با مشتریان)

ارسال پیام کوتاه در شروع مکالمه

ارسال پیام کوتاه حین مکالمه

ارسال پیام کوتاه در پایان مکالمه

با قابلیت ورود به مکالمه کارشناس، نیروهای خود را آموزش دهید

  • 1. ارسال درخواست ورود به مکالمه توسط خود کارشناس (درخواست کمک اپراتوری)
  • 2. ورود به مکالمه توسط مدیر و یا سرپرست

Call Center و Contact Center راه اندازی کنید (کاهش فاصله با مشتریان)

کلیه شعب سازمان را به هم متصل کنید (پاسخدهی سراسری)

امکان تماس رایگان از روی سایت را برای مشتریان فعال کنید (افزایش رضایت مشتریان)

سهولت در دسترسی مشتریان به محصول

افزایش فروش

پرسش‌های متداول

پاسخ پرسش های خود را در ادامه مطالعه فرمایید

پکیج های سیستم تلفنی ویپی

مشتری راضی بهترین استراتژی تجاری است!

نظرات مشتریان

بیش از 8000 کسب و کار به ما اعتماد کرده اند

برخی مشتریان ما