افزایش فروش و پشتیبانی حرفه ای با هوش مصنوعی
ارائه خدمات به مشتریان،
مسئولیتی جدی و ارزشآفرین در کسب و کار
از نگاه فروش
تمرکز شرکت بر روی فرآیند فروش مجموعه نیازمند ابزارهایی مدیریتی و کاربردی است که تکمیل کننده این فرآیند می باشد .
ویپی سعی کرده است با ارائه خدمات نوین هوش مصنوعی ،اطلاعات کامل از تماس گیرنده را قبل از برقراری تماس در
اختیار کارشناس قرار دهد که این امر می تواند 50 درصد از راه را همان ابتدای تماس برای فروشنده طی کند .در واقع با شناختی که کارشناس از مشتری و پرونده او قبل از تماس دارد می تواند با اطلاعات دقیق تری فرآیند فروش را انجام دهد.
همچنین با سرویس شناسایی مخاطب میتوان در سریعترین زمان ممکن مشتری را به کارشناس مرتبط یا آخرین کارشناس پاسخگو متصل کرد تا با احترام مشتری را از مسیر پر پیچ و خم سیستم تلفنی جدا کرده و به مقصد مورد نظر برسانید.
از نگاه پشتیبانی
ارائه خدمات پشتیبانی همیشه با چالش های همراه بوده است که مدیران مجموعه را وادار به پرداخت هزینه های گزاف برای جبران آن کرده است.
شما با سیستم تلفنی وُیپی میتوانید برنامه های پشتیبانی را سازماندهی کرده ، تعداد تماس های افراد را بررسی ، میزان کارکرد آن ها را مشاهده و طبق آن تصمیم گیری کنید .
فرآیند پشتیبانی با توجه به پارامترهایی همچون ،
نمایش لحظه ای صف های انتظار |
مدت زمان Session کاربر |
مدت زمان هولد نگاه داشتن مشتری |
میزان زمان های استراحت با توجه به تفکیک آن |
مقدار زمان در حال مکالمه |
مقدار زمان مشغول بودن |
تعداد تماس های انتقال داده |
تعداد تماس ها Reject شده |
تعداد تماس های خروجی ناموفق با مشتریان |
تعداد صف های Join شده | تعداد تماس های منتقل شده از هر صف |
میزان تماس های موفق و ناموفق |
میانگین امتیاز نظرسنجی ها |
پیام های نارضایتی متعلق به هر کارشناس ،
بررسی می گرد و دید وسیعی از عملکرد کارشناسان را در اختیار مدیران قرار می دهد .
همچنین با تعریف سناریو های مختلف پشتیبانی، امکان سرعت بخشیدن به پاسخدهی مشتریان را فراهم کرده و زمینه خشنودی مشتری را آماده می کند .