لطفا در صورت احتیاج به هریک از ماژول ها، آن را به بسته انتخابی اضافه نمایید. در غیر اینصورت اطلاعات خود را برای صدور پیش فاکتور وارد نمایید.
سرویس باشگاه مشتریان ویپی، امکان ارائه خدمات به صورت غیر حضوری و پاسخدهی خودکار را فراهم می کند، مشتریان پس از تماس با مجموعه و احراز هویت از طریق نرم افزار های سازمان همانند نرم افزار CRM میتوانند خدمات خود را به صورت هوشمند دریافت کنند.این بدین معناست که شرکت از اطلاعات تماس گیرنده به صورت کامل آگاه است و میداند چه خدمات به او ارائه کند.
امکان ارائه خدمات به صورت غیر حضوری و بدون اپراتور پاسخگو احراز هویت از طریق کد ملی و شماره موبایل پرداخت از طریق تلفن انتقال تماس به آخرین کارشناس پاسخگو انتقال تماس به مدیر واحد آخرین کارشناس پاسخگو بررسی وضعیت قرارداد و تمدید دریافت استعلام های لازم از نهادهای ذیربط ارسال پیام کوتاه در هر لحظه از مکالمه و احراز آن
اطلاع رسانی خودکار به مخاطبین (ساده سازی عملیات) اطلاع رسانی های سیستمی و تبلیغاتی را در یک قاب زیبا از طریق پیام های صوتی برای مشتریان ارسال کنید. ارسال پیام صوتی به مشتریان، روشی هوشمند و کم هزینه برای ایجاد ارتباط های منظم با مشتریان می باشد.
ارسال نامحدود پیام صوتی خودکار به مشتریان ایجاد Fast List ایجاد تماس خودکار با مشتریان و دریافت نظر آنان ایجاد تماس خودکار با مشتریان و ترغیب برای خرید محصولات جدید ایجاد تماس خودکار با مشتریان و متصل کردن آن ها به صف فروش شرکت گزارش آماری از پیام های دریافت شده
ساخت گزارشات تک صفحه ای REAL TIME با توجه به نیاز سازمان تعداد کل تماس های متصل شده به صف و مانیتورینگ تعداد نتایج تماس ثبت شده تعداد تماس های اپراتورها تعداد تماسهای ورودی/خروجی بر اساس بازه زمانی تماس گزارش از فرم ها ثبت شده توسط اپراتورها میزان تماس های پاسخ داده شده تعداد تماس های از دست رفته |منقضی شده | رها شده تعداد تماس های قطع شده حین پخش پیام خوش آمد گویی تعداد تماس های متصل شده به اپراتورهای کالسنتر مجموع تماس ها بر اساس نوع تماس درصد تماس بر اساس نوع تماس تعداد تماس صف های انتظار به صورت چارت میزان تماس های توزیع شده بر روی صف های انتظار