5 روش بهبود ارتباطات بین تیم با تلفن VOIP 5 روش بهبود ارتباطات بین تیم با تلفن VOIP پریسا بهرامی / چهارشنبه, 04 دی,1398 0 1029 رتبه مطلب: بدون رتبه با استفاده از یک سرویس تلفن VOIP ، مشاغل کوچک و نوپا می توانند یک سیستم ارتباطی جامع و حرفه ای را در سازمان خود داشته باشند... ادامه مطلب
10 دلیل کاهش هزینه های کسب و کار توسط سیستم VOIP 10 دلیل کاهش هزینه های کسب و کار توسط سیستم VOIP پریسا بهرامی / ﺳﻪشنبه, 03 دی,1398 0 1132 رتبه مطلب: بدون رتبه ...اکثر فن آوری ها به شما این امکان را می دهند تا یکی از این دو هدف را دنبال کنید اما با استفاده از سیستم VOIP می توانید هر دو هدف را به انجام برسانید. ادامه مطلب
10 روش بهبود ارائه خدمات به مشتری از طریق VOIP 10 روش بهبود ارائه خدمات به مشتری از طریق VOIP پریسا بهرامی / دوشنبه, 02 دی,1398 0 1135 رتبه مطلب: بدون رتبه با افزایش رقابت آنلاین جهانی، شیوه ارائه خدمات به مشتری به یکی از موارد مهمی تبدیل شده است که باعث تمایز کسب و کار ها از هم می شود. ادامه مطلب
4 نکته برای برقراری ارتباط مناسب 4 نکته برای برقراری ارتباط مناسب پریسا بهرامی / دوشنبه, 02 دی,1398 0 3082 رتبه مطلب: 5/0 برقراری ارتباط فرآیند تبادل اطلاعات و ایده ها است.یک استراتژی ارتباطی مؤثر به حل مسئله کمک می کند، و همکاری و بهره وری را بهبود می بخشد. ادامه مطلب
قوانین فوروارد تماس سفارشی با VOIP قوانین فوروارد تماس سفارشی با VOIP پریسا بهرامی / دوشنبه, 02 دی,1398 0 1276 رتبه مطلب: 5/0 فناوری میزبان VOIP مزایای بسیاری را برای شرکت ها فراهم آورده که از جمله آن ها می توان به کاهش هزینه ماهانه و تهیه یک سیستم تلفن انعطاف پذیر اشاره نمود. ادامه مطلب
مزیت های استفاده از IP PBX مزیت های استفاده از IP PBX پریسا بهرامی / یکشنبه, 01 دی,1398 0 2090 رتبه مطلب: بدون رتبه پیش از این در مقاله ای با عنوان PBX و IP PBX به چه معناست؟ به طور کامل به تعریف و کاربرد های این سیستم پرداختیم.حال قصد داریم شما را با مزیت های مهم آن آشنا کنیم. ادامه مطلب