نکاتی برای انتخاب بهترین سیستم تلفنی برای مراکز تماس نکاتی برای انتخاب بهترین سیستم تلفنی برای مراکز تماس پریسا بهرامی / شنبه, 14 دی,1398 0 1442 رتبه مطلب: بدون رتبه سازمان ها به طور روز افزون درحال روی آوردن به استفاده از سیستم تلفنی VOIP (انتقال صدا روی شبکه) برای ارتباطات داخلی و خارجی خود هستند. ادامه مطلب
پهنای باند مورد نیاز برای سیستم VOIP چقدر است؟ پهنای باند مورد نیاز برای سیستم VOIP چقدر است؟ پریسا بهرامی / شنبه, 14 دی,1398 0 1634 رتبه مطلب: بدون رتبه محاسبه میزان پهنای باند توسط ویپ کار دشواری نیست. اما شما باید اطلاعات خوبی در مورد عوامل مختلفی که بر مصرف پهنای باند تأثیر می گذارند داشته باشید. ادامه مطلب
منظور از صدای مشتری چیست؟ منظور از صدای مشتری چیست؟ پریسا بهرامی / شنبه, 30 آذر,1398 0 1841 رتبه مطلب: 3/0 آیا صدای مشتری تنها به معنای لغوی خود معنی می دهد؟ یا دارای استراتژی های دیگری است که موجب موفقیت یا عدم موفقیت یک کسب و کار می شود؟ ادامه مطلب
منظور از Dialer چیست؟ منظور از Dialer چیست؟ پریسا بهرامی / جمعه, 29 آذر,1398 0 2597 رتبه مطلب: 1/6 Dialer یا دایلر یک نرم افزار، برای نظم بخشیدن به تماس های خروجی است.از این نرم افزار بیشتر برای تبلیغات یا بازاریابی استفاده می شود. ادامه مطلب
مرکز تماس ابری دارای چه مزایایی است؟ مرکز تماس ابری دارای چه مزایایی است؟ پریسا بهرامی / چهارشنبه, 27 آذر,1398 0 3021 رتبه مطلب: بدون رتبه ما در این مطلب شما را با مزیت های یک مرکز تماس ابری آشنا خواهیم کرد.اما پیش از آن به طور خلاصه به تعریف این مرکز تماس می پردازیم. ادامه مطلب
ارتباط ویپ با نرم افزار CRM ارتباط ویپ با نرم افزار CRM پریسا بهرامی / چهارشنبه, 27 آذر,1398 0 1640 رتبه مطلب: بدون رتبه اگر می خواهید شرکت یا سازمان خود را با امکانات و قابلیت های عالی پوشش دهید،باید از ارتباط ویپ با نرم افزار CRM استفاده کنید. ادامه مطلب