نرم افزار ویپ

احساس نیاز شرکت ها برای حرکت به سمت تکنولوژی

نرم افزار ویپ

مرکز تماس ویپ چیست؟

مرکز تماس ویپ یا IP-PBX یکی از راهکارهای کاربردی و جدیدی است که بر مبنای فناوری ویپ بجای مرکز تلفن سنتی(سانترال) یا PBX استفاده می گردد. اساس این تحول در اثر استفاده این فناوری از شبکه های کامپیوتری مانند اینترنت است که امروزه در هر نقطه ای قابل دسترس است. ترکیب فناوری VoIP در دستگاه های PBX و سانترال، نسل جدید این دستگاه ها را بوجود آورده که آن را با نام IP-PBX می شناسند . این سیستم با هزینه بسیار کمتر، امکانات بیشتر و مدت زمان کوتاهتر راه اندازی و استفاده می گردد.

پیشرفت روزافزون فناوری در تلفن‌های مبتنی بر IP با حذف مرزهای سیستم های سنتی، زیرساخت های ارتباطی لازم را در جهت پاسخ به اهداف استراتژیک مدیران سازمانها فراهم آورده است. برای سازمانهایی با بیش از یک شعبه، تکنولوژی VOIP قادر است ارتباط بین صدها شعبه آنان را با استفاده از نرم افزار ویپ برقرار کند که هر کدام از این شعبات نیز می توانند خود از یک سیستم مستقل تلفنی عادی یا بر بستر IP برخوردار باشند. با سیستم‌های VOIP دیگر فرقی بین پرسنل این شعبات با پرسنل دفتر مرکزی شرکت از منظر تماس گیرندگان و مشتریان نیست چراکه همه پرسنل در یک شبکه تلفنی پاسخگوی تماس گیرندگان خواهند بود.

استریسک (Asterisk) محبوب ترین سیستم تلفنی ویپ کد باز(Open Source) در دنیا است که در حال حاضر بسیاری از IP-PBX های موجود بر مبنای آن تولید شده اند.

  • عدم نیاز به سیم کشی مجزا و استفاده از شبکه دیتا
  • عدم نیاز به اینترنت
  • قابلیت استفاده از گوشی تلفن نرم افزاری (Softphone) ، گوشی های معمولی و IP Phone
  • عدم نیاز به خریداری باکس سانترال (PBX) و کارت های داخلی آن ، با امکان افزودن هر شماره داخلی
  • کاهش هزینه های ارتباطی بین شعب
  • امکان دور کاری افراد بدون محدودیت جغرافیایی
  • امکان نرم افزار تلفن گویا (IVR یا منشی تلفنی دیجیتال) با قابلیت تعریف نامحدود درخت تماس
  • پیغام گیر ، مکالمه تصویری (Video Call) ، صندوق صوتی ، Black list و ….
  • کنفرانس‌های صوتی و تصویری
  • قابلیت ارسال و دریافت فکس بدون نیاز به دستگاه فکس و مودم ، با فرمت PDF
  • امکان گزارش گیری با جزئیات کامل از تماس های ورودی و خروجی و حتی ضبط مکالمات
  • کنترل و مدیریت سیستم از طریق رابط کاربری وب(Web UI)
  • جابجایی و اضافه کردن ساده داخلی ها
  • ارتباط بهتر با سایر سیستم های نرم افزاری
  • نصب و راه اندازی سریع در کمتر از 2 ساعت تنها بر روی یک کامپیوتر در نقش سرور

در زیر به برخی از ویژگی های و امکانات نرم افزار ویپ ویپی می پردازیم.

برخی از قابلیت های سیستم تلفنی

نرم افزار ویپ

بدون مرز ارتباط برقرار کنید

هسته سیستم تلفنی

مدیریت منوی صوتی

صف تماس

قانون گذاری تماس

ضبط مکالمات

تعقیب تماس

پارکینگ تماس

هدایت تماس

سناریو تماس

کنفرانس تماس

مدیریت تماس های استانی

پیام تشکر از تماس گیرنده

نظرسنجی تماس

سرویس های ارزش افزوده

ارسال / دریافت فکس

شنود و نجوا

دسترسی به سیستم تلفنی خارج از مجموعه

ارتباط با نرم افزارهای مشتری مدار

تماس رایگان از روی سایت

مدیریت مخاطبان

ارتباط با دفاتر

مسدود کردن شماره

پنل تحت وب

زمانبندی تماس

بررسی قابلیت های سیستم تلفنی

کدامیک از قابلیت های سیستم تلفنی به کسب و کار شما کمک می کند ؟ 

قابلیت های مرکز تماس مورد استفاده  مدت زمان اعتبار افزایش بهره وری
آمار و اطلاعات داینامیک از تماس ها ، اپراتور ها و مشتریان همه شرکت ها نا محدود دارد
مدیریت هجوم تماس های ورودی شرکت های بزرگ نا محدود دارد
مدیریت هوشمندانه صف ها تماس همه شرکت ها نا محدود دارد
تغییر تحول آسانتر همه شرکت ها نا محدود دارد
قابلیت توسعه پذیری بالا همه شرکت ها نا محدود دارد
گردش کار  همه شرکت ها نا محدود دارد
ایجاد کمپین های تبلیغاتی با تماس خودکار همه شرکت ها نا محدود دارد
قابلیت انجام دور کاری همه شرکت ها نا محدود دارد
قابلیت تعریف شیفت های کاری همه شرکت ها نا محدود دارد
 اتصال به نرم افزارهای همچون مالی – اداری و سی آر ام همه شرکت ها نا محدود دارد
یکپارچه سازی  ابزارهای ارتباطی همچون پیامک/ ایمیل / رسانه های اجتماعی همه شرکت ها نا محدود دارد
      سفارشی سازی قیمت
دی ان ان