VOIPI

نکاتی برای انتخاب بهترین مرکز تماس برای شرکتها

امیر کاردان 0 3035 رتبه مطلب: بدون رتبه

سازمان ها بطور روز افزون درحال روی آوردن به استفاده از سیستم تلفنی)VOIP انتقال صدا روی شبکه) برای ارتباطات داخلی و خارجی خود هستند.

همچنین برای مدتی است که ترک استفاده از تلفن ثابت سرعت بیشتری به خود گرفته است.

تنها تعداد بسیار اندکی هستند که VOIP را به عنوان فناوری ارتباطی آینده انکار می کنند.

8 عامل مهم قبل از انتخاب ارائه دهنده خدمات VOIP

امیر کاردان 0 1028 رتبه مطلب: 5/0

احتماًلا مقالات متعددی در مورد خدمات VOIP و اینکه چه خدماتی می­ تواند به شما ارائه دهد، خوانده ­اید.

انتخاب ارائه دهنده­ ی خدمات تلفنی مناسب برای بیزینس­تان، یک کار چالش برانگیز است.

حتی شرکت­ هایی که سال­ ها از این فناوری استفاده کرده ­اند، باز هم هر روز مزایای جدیدی از VOIP پیدا می­ کنند.

آیا سیستم تلفنی بر روی کسب و کار تان تاثیری دارد؟

امیر کاردان 0 1385 رتبه مطلب: بدون رتبه

کلمه مرکز تماس ، ما را به یاد اتاقک هایی می اندازد که در آن ها کارمندانی با هدفون هایی در گوششان مشغول کار هستند.

چنین تصوری به ما نشان می دهد که  دو مؤلفه مهم مرکز تماس، مردم و فناوری هستند.

چراکه هیچ مرکز تماسی نمی تواند بدون هیچ کدام از این موارد کار کند.

ویژگی های ویپ که رضایت مشتریان را افزایش می دهد

امیر کاردان 0 1254 رتبه مطلب: بدون رتبه

سیستم های ویپی پیشرفته،قابلیت ضبط جزئیات تعاملات قبلی مشتری با سازمان را داشته و با استفاده از آنهامی تواند به شناسایی تمایلات مشتری در تماس های آتی بپردازد

1234567
دی ان ان