VOIPI

لیست وبلاگ

لیست مقالات منتشر شده در سایت

9 روشی که به واسطه آن ها تلفن VoIP می تواند فروش شما را در سال 2020 افزایش دهد
1164 بازدید

9 روشی که به واسطه آن ها تلفن VoIP می تواند فروش شما را در سال 2020 افزایش دهد

آیا هرگز در مورد تغییر سیستم خود به سیستم VoIP فکر کرده اید؟

اکثریت قریب به اتفاق مشاغل تا کنون تلفن ثابت خود را ارتقا داده اند.

خب جای تعجب نیست زیرا تلفن های VoIP مزایای بسیاری نسبت به همتایان آنالوگ خود دارند.

بسیاری از مشاغل به دلایل مالی از تغییر سیستم خود و روی آوردن به فناوری جدید اجتناب می کنند.

این امر کاملا قابل درک است زیرا سیستم های جدید معمولاً گران تر هستند.

اما تلفن های VoIP گران نیستند ، به خصوص اگر به دنبال خدمات میزبانی VoIP باشید.

باور کنید یا نه، استفاده از سیستم VoIP باعث بهبود فروش و پس انداز پولتان می شود.

تلفن VoIP چیست؟

قبل از اینکه به این موضوع اشاره کنیم که VoIP چگونه می تواند به سازمان شما کمک کند، بیایید مختصراٌ به نحوه عملکرد آن بپردازیم.

هنگامی که ارائه دهندگان خدمات تلفنی در مورد سیستم تلفن VoIP صحبت می کنند، به یک فناوری یا خدمات خاص اشاره می نمایند.

اگر با سیستم های تلفنی سازمانی آشنا باشید، باید بدانید که VoIP  دارای عملکردی مشابه آنهاست.

اما به جای تلفن های سنتی و سانترال ، شما یک سیستم تلفنی وُیپی که از طریق شبکه کار می کند، خواهید داشت.

هیچ شبکه جداگانه ای (مانند PSTN) برای برقراری تماس ها وجود ندارد و تمام تماس های صوتی شما به روی شبکه منتقل می شود.

اگر از خدمات میزبانی VoIP استفاده می کنید، تنظیم همه چیز ساده تر خواهد بود.

زیرا تنها چیزی که به آن نیاز دارید یک اتصال شبکه و پهنای باند کافی برای تماس های صوتی است که ارائه دهندگان خدمات، آن ها را از پلتفرم های ابری هم ارائه می دهند.

این تلفن چگونه کار می کند؟

سیستم های تلفن VoIP با تبدیل صدا به بسته های داده کار خود را انجام می دهند.

پس از تبدیل، این بسته های داده هیچ تفاوتی با سایر اطلاعات آنلاین ندارند.

این بدان معنی است که آن ها می توانند از طریق شبکه های داده ای، مانند ایمیل و سایر اسناد ارسال شوند.

بسته ها مجدداً در مقصد به داده های صوتی تبدیل می شوند.

این بسته های حاوی داده  های صوتی از طریق شبکه داخلی منتقل می شوند.

اینکه چرا تماس های VoIP بسیار ارزان تر از تماس های تلفنی سنتی هستند هنوز هم مانند یک راز است.

برای یک سازمان، برقراری تماس های داخلی با استفاده از سیستم VoIP رایگان است و تماس های برقرار شده از راه دور بسیار ارزان تر تمام خواهند شد.

اما گاهی هزینه آن ها  با تلفن های سنتی یکسان است.

مزایای سیستم های VoIP

بهره وری و همکاری:

سیستم های تلفن VoIP با انواع ابزار های دیگر سازمانی ادغام می شوند.

به دلیل این ادغام، ارتقاء سیستم شما به سیستم VoIP می تواند به شما در بهبود بهره وری سازمان کمک کند.

کارمندان مجبور نیستند به این دلیل که از میز خود دور هستند تماس هایشان را از دست بدهند.

این امر موجب کاهش استرس کارمندانتان نیز می شود.

ما در این زمینه مقاله ای با عنوان کاهش استرس کارمندان توسط ویپ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

با ارسال پیام صوتی و نمابر، به نحو آسان تری می توان کارها را انجام داد زیرا همه پیام ها مستقیماً به صندوق ایمیل فرد ارسال می شوند.

سیستم های تلفن VoIP بیشتر نا امیدی ها و دلخوری های مربوط به تلفن ثابت را از بین می برند.

علاوه براین سیستم های تلفن VoIP باعث افزایش همکاری می شوند.

ممکن است برخی مشاغل از تیم هایی تشکیل شده باشند که در سراسر جهان پراکنده هستند.

آن ها می توانند به لطف VoIP به سرعت و به راحتی با هم ارتباط برقرار کنند.

تیم ها می توانند جلسات مجازی ای را ترتیب دهند که در آن ها اعضا می توانند بدون در نظر گرفتن جایی که در آن حضور دارند در جلسه شرکت کنند.

این ویژگی به تنهایی می تواند باعث کاهش زمان تلف شده برای مسافرت های داخلی و خارجی شود.

صرفه جویی در هزینه

VoIP می تواند به شما کمک کند تا در هزینه هایتان صرفه جویی نمایید.

تماس بین کارمندان رایگان است حتی اگر فاصله آن ها از هم بسیار زیاد باشد.

تماس های بین المللی حتی به اندازه نصف تماس های سنتی هم هزینه نخواهند داشت.

شما می توانید خدمات میزبانی voip  خود را بدون هیچ گونه هزینه پنهان  و یا عضویت سالانه ای خریداری نمایید.

برای استفاده از خدمات voip نیازی به خریداری سخت افزار ها و یا نرم افزار های گران قیمت وجود ندارد.

فقط برای منابعی که در طول سال از آن ها استفاده می کنید هزینه پرداخت نمایید و می توانید الباقی خط های تلفن را حذف نمایید.

از آنجا که صورت حساب به ازای هر دقیقه محاسبه می شود دیگر نیاز نیست هزینه زیادی را برای تماس پرداخت نمایید.

یعنی اگر تماس شما 48 ثانیه طول بکشد شما هزینه همان 48 ثانیه را پرداخت خواهید کرد.

انعطاف پذیری

سیستم های تلفن voip   بسیار انعطاف پذیر هستند.

شما می توانید هم از تلفن های نرم افزاری و هم از تلفن های رومیزی استفاده کنید.

فقط کافیست اپلیکیشن voip را روی کامپیوتر، لپ تاپ و یا تلفن خود وصل کنید و از این طریق با هر کجا که خواستید در تماس باشید.

کارمندان می توانند چندین تلفن را روی دستگاه های خود نصب کنند و از آن ها استفاده نمایند.

کسب و کار ها نیز می توانند بین آپشن های  پکیجی از گزینه ها طرح های نامحدود و  پرداخت به اندازه مصرف یکی را انتخاب نمایند.

اگر نظرتان تغییر کرد در کسری از ثانیه می توانید خدماتی را که از آن استفاده می کنید تغییر دهید.

فقط تعداد خط ها و شماره هایی را که به آن نیاز دارید خریداری نمایید.

همچنین خط ها و تلفن هایی را که دیگر به آن ها نیازی ندارید حذف کنید.

سریع، ساده و راحت

اگر سیستم میزبانی voip  را خریداری کرده اید باید بدانید که این سیستم به نگهداری و تنظیمات اندکی نیاز دارد.

شما مجبور نیستید که آپدیت ها و پچ نرم افزارها را به صورت دستی وارد کنید.

فروشنده خودش همه این کار ها را برایتان انجام می دهد و این بدان معناست که دیگر نیازی به استخدام متخصصین خاصی برای رسیدگی به سیستم تلفنتان وجود ندارد.

بنابراین می توانید هزینه این کار را صرف استخدام کارمندانی کنید که بتوانند وظایف مهمی را انجام دهند.

موقعیت

استفاده از سیستم voip به موقعیت شما بستگی ندارد.

کارمندان می توانند بین دفاتر مختلف حرکت کنند و شماره تماس خود را هم با خود داشته باشند.

کارمندان جدید می توانند از این طریق به سرعت در دسترستان باشند.

شما می توانید دفتر کاری خود را تغییر دهید و هنوز هم با همان شماره قبلی با مشتریان خود ارتباط برقرار نمایید.

علاوه بر این بیزینس ها در تمام صنایع می توانند از این سیستم استفاده نمایند.

این سیستم تلفن می تواند در افزایش فروش و درآمد تان موثر باشد.

9 روشی که از طریق آن voip می تواند باعث افزایش فروش شما شود:

سیستم های voip به خاطر تاثیر شان در کاهش هزینه ها مشهور شده اند.

اما ویژگی دیگر آن ها این است که می توانند به روش های مختلف باعث افزایش فروش شما شوند.

1. ایجاد فرصتهای فروش جدید

سیستم های voip  با سیستم های CRM و ERP ادغام شده اند.

بنابراین هنگامی که یک مشتری با مرکز تماس شما تماس می گیرد، کارمند مربوطه می تواند به راحتی تاریخچه خدمات و محصولات انتخابی او را مشاهده کند.

بنابراین شما می توانید از این فرصت برای فروش محصولات و خدمات بیشتری به مشتری استفاده کنید.

به عنوان مثال شما می بینید که مشتری دو نمونه از محصولات شما را خریداری نموده.

بنابراین شما می توانید محصولات جدید تر و یا امکان تغییر و یا جایگزینی محصول قبلی را به او پیشنهاد کنید.

تنها کافیست خدمات و یا محصولات جدید خود را به او معرفی نمایید.

فرصت های موجود به واسطه استفاده از این سیستم بی پایان هستند.

2. ورود به بازارهای جدید

با VoIP، دیگر نیازی نیست که دفتر خود را در هر بازاری که در آن فعالیت می کنید راه اندازی نمایید.

بنابراین به راحتی می توانید به محض آماده شدن برای تجارت در بازار های جدید، فروش خود را آغاز کنید.

با استفاده از شماره های مجازی، مشتریان هرگز نخواهند فهمید که از کجا تماس می گیرید.

3. سعی کنید این احساس را در مخاطب به وجود آورید که یک تجارت محلی هستید.

در بسیاری از صنایع، مشتریان ترجیح می دهند که با یک تجارت محلی همکاری کنند.

شما می توانید شماره تلفن های مجازی را بر اساس کد های یک منطقه خاص خریداری کنید.

چراکه استفاده از چنین شماره هایی باعث می شود که مشتریان احساس کنند در نزدیکیشان هستید.

علاوه بر این استفاده از شماره های مجازی بدان معنی است که مشتریان مجبور نیستند برای مکالمه از راه دور هزینه زیادی را پرداخت کنند.

اگر کسب و کار شما به اندازه کافی بزرگ نیست که شماره های رایگانی را در اختیار مشتریانتان قرار دهید، این گزینه بهترین گزینه برایتان است.

4. حرفه ای تر و بزرگ تر از آنچه هستید به نظر بیایید

سیستم های تلفن VoIP با بهره گیری از ویژگی های IVR و خود کنترلی می توانند کسب و کار شما را بزرگ تر و حرفه ای تر از آنچه هست نشان دهند.

این امر می تواند برای صنایع خاصی مانند مشاوره و خدمات حرفه ای مفید باشد.

آیا ترجیح می دهید با یک شرکت مالیاتی حرفه ای کار کنید یا جو اسمیتی که در گاراژ خود کار می کند؟

دقیقاً، مشتریان شما نیز این گونه فکر می کنند.

ویژگی های VoIP می تواند به شما در رقابت با سازمان ها و رقبا ی بزرگتر کمک کند.

5. مشتریان وفادار را حفظ کنید

تحقیقات نشان می دهد که حفظ مشتریان موجود نسبت به به دست آوردن مشتریان جدید برای کسب و کار ها ارزان تر تمام می شود.

بنابراین بهتر است با پیشنهادات و تخفیف های اختصاصی، به مشتریان وفادار پاداش دهید.

مشتریان موجود را ازطریق شماره تلفن شان شناسایی کنید و تخفیفات ویژه ای را به آن ها اختصاص دهید.

6. کمپین بازاریابی مناسب را انتخاب کنید

آیا تا به حال فکر کرده اید که یک کمپین بازاریابی خاص می تواند چه تاثیری بر روی کسب و کارتان داشته باشد؟

با استفاده از تلفن های VoIP می توانید بر روی این کمپین ها نظارت داشته باشید.

شما می توانید با استفاده از شماره های مجازی مختلف چندین کمپین به راه بیندازید.

تماس های دریافتی هر شماره را بررسی کنید تا ببینید که کدام یک بر روی فروشتان تاثیر بیشتری داشته است.

7- کاهش فرصت های از دست رفته

اگر یک نماینده فروش تماسی را از دست بدهد فقط به این دلیل که از میز کار خود دور بوده چه اتفاقی خواهد افتاد؟

تحقیقات نشان داده اند که تنها 20٪ از مشتریان برای نماینده فروش پیام صوتی می گذارند.

حدود 95٪ از پیام های صوتی هرگز پاسخی دریافت نخواهند کرد.

آیا شما می خواهید مشتریانتان نسبت به کسب و کار شما چنین حسی داشته باشند؟

تمام تماس های از دست رفته باعث کاهش فروش شما خواهند شد.

تلفن های VoIP می توانند به شما کمک کنند تا هرگز چنین فرصت هایی را از دست ندهید.

بنابراین نمایندگان فروش دیگر تماس های تلفنی را از دست نمی دهند زیرا می توانند از هر دستگاهی به آن ها پاسخ دهند.

پیام های صوتی مستقیماً به ایمیل ارسال می شوند.

بنابراین اگر نماینده فروش در دسترس نباشد، مشتریان به سمت ایمیل هدایت خواهند شد.

این پاسخگویی سریع باعث افزایش فروش خواهد شد.

8. در کانال های چندگانه به مشتریان خود دسترسی داشته باشید

بسیاری از مشتریان پیامک یا پیام فوری را نسبت به تماس های تلفنی ترجیح می دهند.

بنابراین اگر فقط بر روی تماس های صوتی تمرکز کنید، کسب و کارتان از دست خواهد رفت.

بهترین راه برای بهبود فروش دسترسی به مشتریان از طریق کانال های مختلف است.

سیستم های VoIP چندین کانال را در یک پلت فرم واحد و جامع ادغام می کنند.

لذا شما می توانید با استفاده از آن ها همه چیز را از پست صوتی گرفته تا متن در یک پنل داشته باشید.

9. مختصر نمودن  تعاملات سرویس

مشتریان از تماس با بخش خدمات متنفر هستند؛

زیرا این کار زمان زیادی می برد. آن ها باید به سؤالاتی از قبیل شماره حساب و سابقه خدمات خود پاسخ دهند.

گاهی اوقات این کار برای اینکه مشکل به بخش های مختلف منتقل شود باید چندین بار تکرار گردد.

اما هم اکنون شما می توانید با استفاده از سیستم VoIP  این مشکل را برطرف نمایید.

حتی قبل از پاسخ دادن به تماس، اطلاعات مربوط به مشتری در اختیار شما قرار خواهد داشت.

لذا شما با استفاده از این سیستم ها می توانید خدمات مناسبی را به مشتریان ارائه نمایید.

بنابراین شما می توانید از  IVR برای یادآوری جزئیات حساب و ارائه  خدمات مناسب و مشتری پسند استفاده کنید.

این ها تنها چند مورد از روش هایی هستند که  سیستم های تلفنی VoIP می توانند با استفاده از آن ها باعث افزایش فروش شما شوند.

شرکت ها با استفاده از سیستم های  VoIP دائما فرصت های جدیدی پیدا خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید و راه اندازی نرم افزار ویپ می توانید با شماره گیری 02141961 و گرفتن شماره داخلی 1 با بخش کارشناسان فروش تیم ویپی تماس حاصل نمایید.

 

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

دی ان ان