نظرسنجی تماس
" survey "
معرفی محصول :
قابلیت دریافت بازخورد مشتریان از طریق سیستم تلفنی به نحوی که نظرات و انتقادات آن ها به شرکت منتقل شود.
همچنین این فرصت را به شرکت ها و مجموعه ها می دهد که نظرات مشتریان نسبت به خدمات خود را بدانند.
و اگر دارای نقاط ضعفی هستند آن ها را به نقاط قوت تبدیل کنند.
ماژول نظرسنجی در سیستم تلفن voip چه مزیت هایی را به دنبال دارد؟
- تعیین نقاط ضعف مجموعه
- بررسی منشأ نارضایتی ها و تلاش برای بهبود آن ها.
- جلب رضایت مشتریان و تکریم آن ها
- افزایش نقاط قوت مجموعه
- شناسایی کارمندان سمی
- گزارشات پیشرفته
- و... .
بنابراین به طور کلی می توان گفت ماژول نظرسنجی دارای 2 قسمت است.
قسمت اول این است که مجموعه با در اختیار گذاشتن نظرسنجی، به مشتریان این فرصت را می دهد که نظرات و انتقادات خود را بیان کنند.
این بدین معناست که نظر مشتریان برای شما مهم است.
بنابراین از دید مشتری این کار باعث شده که آن ها محترم شمرده شوند.
قسمت دوم بدین صورت است که مجموعه متوجه نقاط ضعف خود شده و تلاش می کند تا آن ها را بهبود بخشد.