شنود / نجوا | ورود بر خط به مکالمه
" شنود | نجوا | کنفرانس "
معرفی محصول :
یکی از قابلیت های سیستم تلفنی voipi این است که می تواند امکان ورود به مکالمه را فراهم کند.
ورود به مکالمه به چه معناست؟
ورود به مکالمه به این معنی است که در لحظه زمانی که کارشناس و مشتری یا مخاطب در حال مکالمه اند سرپرست یا مدیر بتواند به آن مکالمه راه یابد.
که به بیان دیگر می توان گفت، زمانی که تماس بر قرار است، هر کدام از طرفین که قصد ورود به مکالمه را دارند می توانند با دریافت یک کد وارد مکالمه شوند و مکالمه ای که در حال انجام است را به طور زنده بشنوند.
این ماژول در سیستم تلفنی voipi دارای 3 بخش شنود، نجوا و کنفرانس است که در ادامه به بررسی جزئی تر از هر کدام خواهیم پرداخت.
- حالت شنود:
در این حالت مشتری و کارشناسی که در حال مکالمه با هم هستند از فرد وارد شده به مکالمه بی خبر هستند.
حال می تواند شخصی که به مکالمه وارد می شود، سرپرست، مدیر و... باشد.
پس 2 شخصی که در حال مکالمه با یکدیگر اند صدای شخصی که به مکالمه وارد شده است را نمی شنوند.
شخص وارد شده به صورت خیلی مخفیانه مکالمه را به طور زنده گوش می دهد و گزارش آن مکالمه را می گیرد و خارج می شود.
- حالت نجوا:
در این حالت ورود به مکالمه می تواند همراه با امکان صحبت با کارشناس مربوطه اتفاق بیفتد.
به عنوان مثال، یک سرپرست قرار است نکاتی را در حین مکالمه به کارشناس خود آموزش دهد.
بنابراین به راحتی می تواند در حین مکالمه به کمک کارشناس بیاید و نکات مورد نظرش را به او به صورت نجوا بگوید، بدون اینکه مشتری صدای سرپرست را بشنود اما خود کارشناس آن را می شنود.
این حالت به 2 صورت قابل انجام است:
- خود سرپرست به مکالمه وارد شود.
- در این حالت که با عنوان ماژول کمک به اپراتور نامگذاری شده است، یک کد توسط اپراتور یا کارشناس گرفته می شود و از سرپرست خود درخواست می کند که وارد مکالمه شود تا به او کمک کند، بدون این که مشتری متوجه شود. این حالتی است که کارشناس نیاز دارد در لحظه یک نفر به او کمک کند.
- حالت کنفرانس:
در این حالت کارشناس از سرپرست می خواهد که وارد مکالمه شود با این تفاوت که مشتری نیز صدای سرپرست را بشنود.
یا می توان گفت سرپرست قصد دارد وارد مکالمه شود و مشتری نیز متوجه ورود سرپرست شود.
چنین حالتی برای برگزاری یک کنفرانس استفاده می شود به همین دلیل نام این حالت کنفرانس است.