اتصال به کارشناس مربوطه تشخیص تماس و اتصال مستقیم آن به کارشناس مربوطه بدون اتصال به منشی گویا ادامه مطلب
26 مورد از بهترین پیام خوش آمد صوتی برای کسب و کار ها افرادی که خوش آمد هایی را برای پیغام گیر صوتی خود تعیین می کنند و هر زمان که رئیس عوض می شود این خوش آمدگویی ها را تغییر می دهند... . ادامه مطلب
مرکز تماس کال سنتر چیست مرکز تماس تلفنی (کال سنتر)، امکان مدیریت، تشکیل صف، توزیع، تفکیک، ضبط و پاسخگویی به تماس ارباب رجوع را دارا میباشد ادامه مطلب
فکس نرم افزاری و تلفنی و مزایای آن ها در این مقاله قصد داریم شما را با مزیت های فکس نرم افزاری و فکس تلفنی آشنا سازیم. در ادامه با ما همراه باشید. فکس علاوه بر فرآیند تلفنی،... ادامه مطلب
نکاتی برای انتخاب بهترین مرکز تماس برای شرکتها سازمان ها بطور روز افزون درحال روی آوردن به استفاده از سیستم تلفنی)VOIP انتقال صدا روی شبکه) برای ارتباطات داخلی و خارجی خود هستند. همچنین برای... ادامه مطلب